Tuesday, 5 April 2011

KONSPIRASI VIDEO SEKS ANWAR, AKU DAH TENGOK, KORANG DAH KE?

Giler mantopppppppp! Hhahahahahaha! <---itu setan yang gelak, bukan aku. ceh! ko ingat aku berani ke nak tengok? geli ah geli, namooo..namoo..tapi video kat bawah ni yang aku suka, hahahaha! Video ni gak jadi mangsa, dulu pasai ape ntah, ade gak aku tengok gelak pusing-pusing, yang ni aku lagi gelak ayam golek-golek madu! Brovo! :) Ops..ini bukan belog politik hahahha :)











16 comments:

  1. aku dah tgk...ko tak nak tgk?seriussss?haha

    ReplyDelete
  2. Sudah tengok...sungguh panas dan berasap !.. Hahaha!

    ReplyDelete
  3. dah tengok tapi rase dah disunting kot....

    ReplyDelete
  4. ahahaha...terbaik...!!! ;)

    jom ke APA KATA HATI pulak ;
    KEPALA AYAM

    ReplyDelete
  5. salam..
    ermmm..tertengok juga
    sebab nak tahu di you tube
    entahlah..byk keraguan..

    ReplyDelete
  6. aku da tgk da .konspirasi woo woo .

    ReplyDelete
  7. Salam ziarah,rugi tak tengok tau...tapi kalau tengok lagi rugi,mana ada geli2 orang dah kahwin takada geli punya...

    ReplyDelete
  8. aiseh...aku nk tgk la sis....

    sume2 video konspirasi mau tgk!!!

    ReplyDelete
  9. haiyohhh...takut nak komen

    ReplyDelete
  10. xleh tgk, lambat loading......

    ReplyDelete
  11. tang prot boroi tu terbaek

    ReplyDelete
  12. Aduhai, macam-macam gaya :-)

    ReplyDelete
  13. x nk tengok...dosa mata....hehehe

    @mamadiana

    ReplyDelete
  14. Salam kak ieda,

    Memang bestlah video ni.Saya tengok sampai tergelak-gelak.Pandai diaorang edit subtitle dia ye.

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014