Wednesday, 13 April 2011

VIDEO SOYA LUDAH - PELARISSS TU!








Adehh..adeh..kembang tekak aku!Aku tak tau, takmo amik tau, tapi orang dalam fesbuk kecoh kata dia baca jampi serapah hantu kak limah pelawok pelawok pelawok haakkkk tuiii! Arrrr..kembang tekak akuuu! Diaorang kata kat area Bangi...Wallahualam...



 Tetibe je kan semalam lalu depan gerai soya umah aku, jelinggggg aje kat abang jual air soya.



 Tetibe je kan. kesian dia. Maafkan saya abang kurang soya kurang kacak. ;(

20 comments:

  1. lepas tengok video tu beberapa hari lepas, rasa cam tak berani dah nak beli air dari gerai tepi jalan. Tak tau diorang bancuh macamana. Sentiasa rasa was-was tentang tahap kebersihan diorang.

    ReplyDelete
  2. eeeyak! takmo la tengok video tu takut nanti kurus mendadak pulak sebab dah takda selera nak makan..dengar ludah pun dh geli..huhu

    ReplyDelete
  3. euuuuuuwww...
    PENGOTOR!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. grrrrrrrrrrrrr..ni yg nak bako je ni..

    ReplyDelete
  5. geli akak ..eeeeeeee..

    lain kali nak beli soya takmo beli yg tempat TERPENCIL..cam 1 je kedai kat situ...nak cari yg kedai byk2

    ReplyDelete
  6. dah dekat dkt aku tu kalo Bangi...huhuhu...

    ReplyDelete
  7. Yuckssss...kat bangi erk. KEna hati2 nih klo beli air soya kat area bangi.

    ReplyDelete
  8. aduh, mcm2 cara nak lariskan jualan.tp tlglah berniaga menda yg halal dgn cara yg halal.

    ReplyDelete
  9. kej tul perangai penjual ni..ish....

    bagi org makan bnda2 kotor...

    akak yg rakam video ni pun...marah sungguh..

    jom ke APA KATA HATI pulak ;
    BLOG REVIEW : LIFE 101

    ReplyDelete
  10. Orang jenis bangsa gappo lagu tuh..main ludoh-ludoh,sikit ari lagi kalu jual tea obeng dia kencing pulok''guano gamok....tendang lekat kaki dalam perut baru tahu....

    ReplyDelete
  11. erkkk yucks..wei aku bru pas mnum soya beli tepi jln td..huhu..rase nk tmuntah balik plak..huhu

    ReplyDelete
  12. Sangat mengerikan video ini.. lemak masin jadinya soya gitu..hahha!

    ReplyDelete
  13. Yelah saya pon jd x selera sh nak minum soya...lg2 yg kat area situ

    ReplyDelete
  14. adehhhh...kena suruh budak2 ni tengok ni..baru derang tak de la nak minta air tepi2 jln tu

    ReplyDelete
  15. Ingatkan zaman yang sebut iPad2 menyebabkan manusia berubah tapi cara perniagaan masih mengunakan unsur Khurafat

    ReplyDelete
  16. umie tengok video ni kat fb jadi kembang gak tekak...stp kali makan boleh terimagine video ni...eeeee

    ReplyDelete
  17. beli soya dalam kotak je :p

    ReplyDelete
  18. salam.

    jemput join ga.

    http://queenroszaliza.blogspot.com/2011/04/queenpink-lucky-follower.html

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014