Friday, 1 April 2011

THIS IS MY STORY

 Jangan jeles, bagi peluang untuk aku kembang hidung, punggung, hahahahah! :)

 Klik bawah ni :

www.this-is-my-story.com/v/Q813N44LH3P7

16 comments:

  1. huhuhu.....mana la tau satu hari nnti..semua ni jadi kenyataan..huhu.. :)

    jom ke APA KATA HATI pulak ;
    TAJUK N3

    ReplyDelete
  2. nak jugak die maen benda ni..ahah..

    ReplyDelete
  3. x leh bukak lah dikkk jadi lambat huhuh mencik !

    ReplyDelete
  4. tengah load...ade lambat sedikit la...tak sabau nak baca nihh

    ReplyDelete
  5. apa benda tu...nape aku tak dapat tgk?

    ReplyDelete
  6. haha! memang gempak... macam real sih!!

    ReplyDelete
  7. ha ha ha........ tahniah

    ReplyDelete
  8. haha.. terror akak..
    gilaan dunia tu..:)

    ReplyDelete
  9. Hui kagum orang kampung kalau menontonnya :-)

    ReplyDelete
  10. wah wah sis..hebatnya..harap2 jadi realiti,.,..hehhe...picit2 iklan sini sis..hehe

    ReplyDelete
  11. Ingatkan betul tadi.Rupa-rupanya boleh edit.Saya pun dah cuba buat gabar saya dalam video tu.

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014