Tuesday, 10 August 2010

DAM DIM DUM BUNYI MERCUN, SELAMAT BERPUASA!


Gambar ini tidak menggambarkan saya, yeke??? hehehhe!



Eh, lain macam bunyi. Itu namanya bunyi mercun dah lemau, dah masuk angin. Belum buasa lagi dah bunyi mercun hehehehhe!



Pepagi buta ni aku awal-awal nak mengucapkan Selamat Menjalani Ibadah Puasa buat semua rakan-rakan blogger dan sesiapa yang membaca blog ini. Semoga puasa kali ini kita lebih mendapat keberkatan di bulan yang mulia ini. Aminn...



Eh, malam ni terawih, korang pegi tak? Haa...Temah ko takyah jawab, sah-sah aku tau ko nak buat kuih untuk jualan esok kan, hehehhehe!


Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014