Tuesday, 10 August 2010

DAM DIM DUM BUNYI MERCUN, SELAMAT BERPUASA!


Gambar ini tidak menggambarkan saya, yeke??? hehehhe!



Eh, lain macam bunyi. Itu namanya bunyi mercun dah lemau, dah masuk angin. Belum buasa lagi dah bunyi mercun hehehehhe!



Pepagi buta ni aku awal-awal nak mengucapkan Selamat Menjalani Ibadah Puasa buat semua rakan-rakan blogger dan sesiapa yang membaca blog ini. Semoga puasa kali ini kita lebih mendapat keberkatan di bulan yang mulia ini. Aminn...



Eh, malam ni terawih, korang pegi tak? Haa...Temah ko takyah jawab, sah-sah aku tau ko nak buat kuih untuk jualan esok kan, hehehhehe!


10 comments:

  1. Marhaban..Marhaban...Ya Ramadhan...
    Semoga ramadhan kali ini lebih bermakna dapat menambahkan barakah dalam hidup kita
    dan menjadi ramadhan yang terbaik dalam hidup
    InsyaAllah
    AHLAN wa sahlan ya Ramadan! Ramadhan Karim

    New Entry Prof-Hariz
    Video Lafaz Niat Puasa dan Berbuka Puasa

    ReplyDelete
  2. malam ni jom taraweh!!!n selamat berpuase jgk!!

    ReplyDelete
  3. selamat berpuasa kak ieda...

    ReplyDelete
  4. InsyaAllah akan ku penuhi hari2 Ramadhan dgn amalan yg baik2.

    ReplyDelete
  5. selamat menyambut ramadhan & selamat berpuasa ieda.. semoga segala ibadah yang kita jalani di bulan mulia ini dipermudahkan & diterima serta diberkati oleh Allah swt... Insyaallah...;d

    ReplyDelete
  6. info tentang puasa Ramadhan di SIHAT SELALU - Puasa Baik Untuk Kesihatan

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014