Wednesday, 4 August 2010

KEMELUT POLITIK PERAK

Sepasang suami isteri yang sedang berehat sambil suami membaca surat khabar dan si isteri sedang menghirup kopi di meja makan. Si isteri mula memecah kesunyian dengan menyatakan ketidakpuasan hatinya terhadap pergolakan politik yang sedang berlaku di kampung halamannya di Perak. Lalu si suami pon membalas dengan berkata,

"Memang susah kalau 1 kapal ada 2 nakhoda. Kan lebih mudah kalau 2 kapal dengan 1 nakhoda je..."

Si isteri membalas,

"Aiiiiii banggggggg....lain macam jer bunyinyer!"


Hahahahahaha! Korang tak paham?? Tanya lah pada lelaki kerana mereka lebih memahami! Hahahahhaa!


p/s: aku paham! sebab aku memang memahami lelaki wakakakaka! ;p
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014