Monday, 9 August 2010

DI PAKSA IKUT MENJADI GEMUK

Baca elok- elok, "DI PAKSA" ye, bukan "TERPAKSA".


Hahahahahaha! Fine! Tengah hari buta (aku tak membuta time nih) tadi, minachi-minachi telah ajak aku ke Mc Donald. Eh, aku nak kurus ok! Takmo pegi! Takmo pegi!


"Alah...akak minum je lah...jom la!!!" kata Nadia.


Tengok! Ko tau tak Coke tu berapa sudu gula yang boleh buat aku gemuk.....alasan! Diet Coke kan ada! Erkk...kurang manis lah, hehehehehee! Tengok! Camne nak kurus, minum pon memilih! Miahahahahah!



Fine. Sayang kawan, mana boleh tak ikut, ececece! Bodek nampak, GCB 1 yek Nadia! Hahahahaha!!!



Nampak tak? Aku di paksa menjadi gemuk, aku ni tak boleh tengok makanan. Kawan pulak ngan orang yang sihat-sihat, hahahahha!

Nadia ngan GCB nya :)


Aku tak boleh tahan! Eskrem + coke + fries + nugget = DOWN!DOWN!DOWN! :(


Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014