Wednesday, 4 May 2011

Kisah Cirit Birit

Laki bini cirit birit. Umah aku umah kecik, 1 je jamban, berebut masuk jamban? Opkos aku bini mithali kene bagi line laki berak dulu, yang dalam masa yang sama aku dok kepit-kepit buat taik sepit, hahahahha! Heh! Rekaan semata duamata. Nasib baik time cirit birit laki bini tak sama time. Laki sakit dulu, pukul 8.00 malam. Udah buruk bebeno rupe dia, sambil mulut potpet potpet menyatakan sakit perut memulas mulas. 



 Bini cuma boleh kata," Ala...kesian betoi abang, nak urut kepala ke?" Panggg!!! Sakit perut tetiba je nak urut kepala kan, kan dah turun satu tingkat taraf isteri mithali tuh, sebenarnya pemikiran bini sibuk aje nak tengok akademi fantasia yang tak berapa nak berfantasia tu, hehheheh! Pastu laki pergi mandi, pastu lepak kat sofa pastu masuk bilik tdoooo....Bini kata ok..ok...semoga selamat semuanya sambil berdoa mata tengok tv lagi.








 Pukul 4.00pagi. Perghhhhhhhhhh.......memulasss!  Bini pulak sakit perut! Hambik kau! Memulasss! Laki dah lama belayarkan, tadi dia yang memulas, sekarang tiba giliran bini, empat pagi pulak tu! Time semua orang berasmaradana, ceh! 3 kali bini keluar masuk jamban sampai seluar dalam pon naik lencun, hahahahah! Bongok, patut le sejuk semacam! Salin seluar dalam, sapu minyak kat perut, tdoooooooooooo!  Tammat. Hahahahahhaha! :)
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014