Monday, 30 May 2011

Video Pos Laju - Aku Tak Tau Nape Anak Aku Ketawa Terbahak-Bahak

Tanya sama pokok nape opah takde gigi..bla..bla..bla ...itu lah sayang..hahahahaha! Macam tu kan lagu iklan video pos laju yang tengah rajin main kat tv kan, hahahahaha! Comel je opah tu, macam opah depan umah aku ni je, kalo aku cakap kat opah depan umah aku camtu mesti dia kembang-kembang perasan bertambah comel kan, haahhaha! 



Pos laju sekarang boleh hantar ubat la pulak kan terus ke rumah korang, senang le kita nak berjasa pada makpak kat kampung denun. Kalo nak tau seterusnya pepandai lah korang google snirik hahahaaha! 


Ni pasal anak aku, tak tau pasal ape dia suka sangat iklan ni, paling abis dia suka bila last, yang pakcik tu nyanya, "pos laju datang!!" Gelak bahak-bahak, guling-guling dan aku pon turut pura-pura gelak nak menambat hati dia, hahahaha! 



Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014