Friday, 6 May 2011

SATE ITIK


 Pergi makan sate dua malam lepas. Ada orang mengidam, yang pasti bukan aku, muka yang kat atas ni hahahaha! Order sate ayam, daging, sate arnab habis, jadi order sate itik. Nak order otak-otak kempas pon habis, nasi ayam pon habis, semua habis! Sabau je lah. 



 Festaim aku makan sate itik, makan separuh aje, tak suka sebab terbayang itik, pastu rasa masin sikit, tak macam sate ayam manis sikit hahahahah! Comel je itik, tetibakan, hahahhaha! :)



 Sekarang suka betoi minum air laici, tak tau pehal, padahal aku ketua paling anti dengan air laici sebelum-sebelum ini, hahahahah! Yang kaler pink tu laki aku punya, cer teka air ape, cer teka, hahhahaha! Takpayah lambat bebeno korang ni, air tembikai susu lah, hehehehe!






Sate aje. Bosan lah nak cerita hari ni!
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014