Thursday, 12 May 2011

Makan Tengah Tengah Tengah Malam



Semalam tengah malam lapar giler. Ntah hape-hape. Selalu tak macam ni, lepas tidurkan amanda pukul 1pagi, turun bakar roti, makan dengan sardin dan yang penting cili padi wajib ade, kasi terangkatttt baikkk punyer! Yummieeee! :)





 Walaupon hodoh tapi sangat sedapppp! :)

12 comments:

  1. mak...nak jugak sekeping leh tak

    ReplyDelete
  2. wah my peberet sanwish cili mesti mau banyak pedas baru sedap

    ReplyDelete
  3. wehhhh sardin...letak cilipadi manyak...sedap weh!

    ReplyDelete
  4. memang sedap tapi pedasssss ooooo...

    ReplyDelete
  5. tengah2 mlm pun bole bgn.. kelasss.. alycia kalau lapar, tahan jer.. malas nak bgn bukak mate hehe..

    ReplyDelete
  6. vavavava....itu roti nampak menggoda...:)

    ReplyDelete
  7. huhu..tetiba lapau balik.. =.=

    ReplyDelete
  8. biasalah tu..org ada isi memang selalu kena isi

    ReplyDelete
  9. Kita faham yang baby didalam perut itu kelaparan :-)

    ReplyDelete
  10. visit here frm Egypt~

    http://coretanfadlisabri.blogspot.com/

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014