Monday 28 March 2011

GAMBAR JE...EH, ADA LA JUGAK CAPTION SESIKIT, HEHEE!

kite bako aje! kata usop antu kak limah, hahaha!


 
 







jangan tengok baby ni, cuba fokus yang belakang sekali tu, udah terdampar penat kipas ayam, hahaha!

 







ape name air ni rara? aku pon lupe tapi sedapppp sangat, hahahah!







makan reramai bebulor adalah sangat nikmat :)








beteday girl muncung aje, macam apaknyer, jangan salahkan mamanyer, hahahaha!







mak bapak adalah wajib over eksaited. epy bufday versi jerman, hahaha!







bersilat depan kek ;p








anak aku udah ruper tugu negara kebangsaan. bagus-bagus. majulah sukan untuk taman rapat perdana! hahahah!








perasaanyer mungkin perasan comel tapi muka cam kat dalam paper kosmo je







jangan salahkan aku bile terasa nak jadi beteday girl tua, mungkin pembwakan budak, jangan salahkan aku ;p




















ada 3 org tengah bergayut kat aku. baby dalam perut, zara, lagi sorang amanda, ada kat kaki belah kanan, hahaha!






mak aku suke belakon kaco-kaco ayor





kek beteday






gelap. hitam je. ceh!








mengipas ayam takpe, jangan kipas bos







gambo beteday girl bawah sekali, hehehehe! jangan marah ;p






chenta ati amanda hahaha ;p






papa aku merangkap tok bib tengah perasan comel, hahahha! ;p

16 comments:

  1. yg nyambut bday muka rilekkk je. yg tompang makan tu overeksaited nampaknya! hahaha

    Jemput-jemput: Saat Aku Kau Pilih
    Cari hadiah best untuk yang tersayang?

    ReplyDelete
  2. Hepi besday amanda..!!

    Baju amanda sama cam Mimil...comey2!

    ^__^

    ReplyDelete
  3. aku bukan nak kata ko macam anak dara lagi sebab perot ko boyot...
    tapi aku nak cakap mak ko mmg nampak muda belia... nampak sebaya jer ngan ko...
    (nanges x nok baca komen ni???)
    *larikssssssssss seblom makyong sentap!

    ReplyDelete
  4. meriah!!!

    bagus amanda..mengikot arahan....walaupon cam tugu negara...

    apepon sis...ang same amanda..menten!!

    =)

    ReplyDelete
  5. ALALALLA..
    MAMA & AMANDA SAMA2 COMEL..

    ReplyDelete
  6. Selamat Menyambut tarikh lahir Amanda. Mummy nak tinggal kamu kerana dapat adik baru :-) <--menyakat kerojenye

    ReplyDelete
  7. terliur plak tengok air tu.. macam sedap jer... Neway Happy Birthday untuk birthday girl yang comel tu.

    ReplyDelete
  8. hepy besday amanda...
    maknya yg over tp dimaapkan sbb kesan pembawakan budak...

    ReplyDelete
  9. eh makpak u nampak muda lagilah. sporting pulak tu..bestnya..hehe

    ReplyDelete
  10. tak dapet nak merasa kek amanda taon ni... :'(

    ReplyDelete
  11. hai amanda , hepi besday dr mamadiana..kek coklat ke tu emmm besh!

    ieda, yr daughter so cute la...

    @mamadiana

    ReplyDelete
  12. wahh lawoo laa umah makpak ieda..tu baru tg.lum tgk dlm lagik..mak mmg suka english deco ehh? eh lupe nk wish..heppi belated besday amanda..

    ReplyDelete
  13. mueheh meriah gaban tol le..

    ReplyDelete
  14. kek itu mengujakan

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014