Friday, 11 March 2011

ENCIK SOTONG YANG SEGAK



Merujuk entri semalam Benci Ah! Benci yang bukan macam lagu dangdut Amalina bukan nama sebenar tu (ayat cam kelingggg!), marah abe Relevan Sokmo dan blog buah pinggang sihat, hehehehehe! Katanya umpama rasa mereka pulak tertipu dengan entri pendek tu, hahahhaha, no no no, kawan balik eh? hahahah :)




Hari ni nak citer pasal encik sotong yang segak. Sotong itu merujuk bukan lah pada spender koyak korang tu, apatah lagi bukan sotong yang jenis auuuu! tu. Sotong ni adalah pisang! Huh! Giler kuning pemikiran sebab teringat pisang yang sememangnya warna kuning masak ranum tu, hahahaha! Ni haa... beberapa hari lepas, laki aku belikan majalah Pa & Ma untuk aku, ee..biasalah bila time mengandung lah nak menambah ilmu kat perut ni, kalo tak ngandung buat dono aje, baca lite-lite gitew aje.





 
Keluaran Mac. Ala rabun-rabun ayam gitew, asik nak amik gambo je lupe, so amik je dalam web Pa&Ma
 Encik Sotong Yang Segak ni adalah dalam bahagian Kraf Makanan. Aku ni dah macam budak kecik, kalo beli majalah ni, memang suka tuju bahagian Kraf Makanan ni, sebab suka tengok bentuk-bentuk yang comel diorang ajar. Boleh la konon-konon nya nak buat untuk anak kan, hahahaha :)





Dah siap sotong yang segak, tapi aku tak nampak cam segak, aku takut tengoknyer ade le, hahahah! 



 Yang ni pulak dia ajar buat Arnab Yang Comel macam aku, hahahaha!

Sonang ajo! Ape lagi, buat sekarang murid-murid! hahahaha :)
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014