Wednesday, 9 March 2011

USOP 'HANTU KAK LIMAH' DALAM SINAR HARIAN HARI NI


Heheheheh! Aku memang minat bebeno dengan si abang usop ni (haa...kan dah speaking Perak!) sejak Zombie Kampung Pisang tu. Sejak Ahkak Geli, bagi tau fesbuk abang usop ni laju je aku like, wajibbb tu! Hahahhaha! Tengah hari tadi abang usop ade nulih dalam fesbuk cam kat bawah ni haa :



Hahahaha! abang usop ni memang lawok le, kat kedai allignment pon ade jual, hehehehe! Gelak guling-guling aku kat opis ni. Dalam minggu ni, kat opis tak banyak kojer, nak berblog pon maleh, ape lagiii...1 opis dok melayan hantu kak limah kat youtube tu, pastu gelak-gelak reramai, hahahaha! Yang paling best semua dialog yang abang usop tu semua ingat, ekekeke!



Dah bukak sinar harian online tadi, cecepat baca, ce kome gi baca pulak, gi cepat, ce baca ce baca, hahahhaha! :)





 Best! Semoga Seksis selalu eh..Sukses! ;p



Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014