Monday, 7 March 2011

SUSU DUTCH LADY 1,2,3,4,5,6 RM 19.95 JER!


Ye! RM 19.95 je!!! Pek baru lagi, ececece kecoh je aku ni, ntah-ntah kat tempat korang lagi murah, hahahahha! Tapi disebabkan sembilah belas hengget sembilan ploh lima sen ni lah aku telah kuar umah pukul 7.30am untuk pergi beli sambil berebut-rebut dengan orang ramai. Tak kira, mengandung tak mengandung aku nak jugak beli, hahahahahaa!!
 Bajet kuar umah 7.30am terus g beli ker? Idak le, aku pergi lepak umah mak aku dulu, mandi manda, main-main ngan amanda, trim bulu idung skit, sarapan pastu pukul 10.30am baru kuar umah pergi beli, hahahahha! Kat mana tu? eh..gedik..buat persoalan dalam belog pulak, hahahaha! Dah, ni aku beli kat ECONSAVE aje! Memang betoi-betoi save!



2 minggu lepas dekat TESCO kata dia punya yang murah, maka aku sebagai manusia biasa yang sopan pon belilah, kata murah, rupanya ada lagi murah, hikssss! Dekat econsave tu aku beli 7 paket susu tu, takde limit, tapi kenapa 7 je? ceh..persoalan lagi, menyampah betoi ko ni Ieda, ahahhaha! 5 paket laki aku beli, 2 lagi aku (kedekut) jadilah 7 paket murid-murid semua yeee, hahahahha! ;p




 Ok, masih sempat kalo sesapa nak beli, yang ada le econsave kat umah korang, sampai 15/03/2011 ni je :)
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014