Thursday, 7 January 2010

ANU PALING BESAR!!


eeee............ate kalo tertelan ayo laut camne nehh?!?!

kembang tekak, huahuahua!!!! ;p

27 comments:

  1. ishh rasa seram lak nak mandi laut..huuhu

    ReplyDelete
  2. hahahah..
    bteol2...
    eeeeeee..
    ;p

    ReplyDelete
  3. err seramnyeee T___________________T

    pdn la masinnn eeww

    ReplyDelete
  4. huhu...seram sungguh..xmo mandi laut

    ReplyDelete
  5. lama tak jalan kt blog eida..eee...tak senonosnyeeee...

    ReplyDelete
  6. hahahaha...buleh maut tuhhh..eee..utk tontonan 18sx jer wehhh

    ReplyDelete
  7. pergh..gempaknyer tajuk...terkezut ai...eee geli

    ReplyDelete
  8. ayooooooooooooooo..... nasib baik la atie tak suke nak mandi laut... skang ni byk bende serem la kat laut.. ayoyoyo... karawaley

    ReplyDelete
  9. Omaaaiiii!!.. terkezut la..cam x caye pun ader.. tp kat air laut kat Malaysia nie ader ker ikan sebesar tu ekk? seram la pulak.. sib bek x selalu mandi laut.. hu3x..

    ReplyDelete
  10. fuyooo...bosar gilakk...kahhhh

    ReplyDelete
  11. hehe..tp seb bek ikan tu takde kan kat laut malaysia..

    ReplyDelete
  12. bluekkk gelinye... terus jd xnk dekat ngan air laut dh pasni

    ReplyDelete
  13. hahaha..yela..besornye...selisih..nsb baik akak x suka mandi laut..

    ReplyDelete
  14. japp.... cam nak loye jer nih.. wekk** wekk**

    ReplyDelete
  15. isu sensitif ni..aku ingatkan 'anu' apa le tadi..wakakaka....:P

    ReplyDelete
  16. Adess.. godanggnya.. paus nie..ahakss.. :)

    ReplyDelete
  17. wekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk giler najis wei..hahahahahaha

    ReplyDelete
  18. mak aiii.. loye tekak.. tulah org kata laut ni ada mcm2 mende huhu

    ReplyDelete
  19. heheh...besor tuh...
    owh.....patut la masin...!!!

    ReplyDelete
  20. x leh negok la benda ni sensitiff.. hehehe.

    ReplyDelete
  21. ape lawak benor anu ikan tu??die sunat ke??ahahahhaa betol ke ni??mcm tipu je

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014