Saturday, 30 January 2010

EH, KO JANGAN MENCARUT BOLEH TAK?

credit 2 google, cayang ko google :)


Aku benci la kalo orang mencarut! Bukan le benci sangat pon, cuma tak suka part mencarut tuh! ee...nampak cam ko tak sekolah tinggi jer...dah memang sekolah ko agaknyer takbertingkat kot. Cam tak beradab la kiranya. Segala lemau-lemau yang ko ungkapkan tu akan jadi darah daging ko tau tak dowh?!!?!


Biasanya time bawak kereta, korang paham-paham la yek, memang bawak kereta ni menyakitkan hati jiwa raga tapi SABAR itukan SEPARUH DARIPADA IMAN. Takyah le kalo orang nak marah-marah, mencarut-carut. Ko carut pon bukan orang tu boleh dengar. Dah kalo pandai sangat g jadi minah trafik, jaga jalan, hehehe!! Kalo raser darah tu dah rendah sangat, mara-marah le lagi :)


wah...aku paling pantang kalo ader member-member yang lontarkan perkataan "S**L". Adoi...nak benda tu berbalik pada diri ko balik ke bai...ngeee....Aku tengok jer, hehhe!! :)
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014