Tuesday, 26 January 2010

THE LATEST JAPANESE SWIMSUIT

MEMULA DAPAT E-MAIL NIH, CAM MALAS JE AKU NAK BUKAK...

THE LATEST JAPANESE SUIMSUIT....EK ELEH...JEPUN MEMANG SELALU TERLEBIH TERLETEST2 SELALUNYA, SO TAK KISAH LE, ISH...BUKAK JE, BUKAN RUGI PON!

BUKAK-BUKAK....

AKU NGANGA JAP.

ASTAGA....

PASTU AKU GELAK GULING-GULING! HAHAHHA!!! NAK LAGI BEST NIH, PANGGIL BEBUDAK OPIS,

"WEH, SAPE NAK CUCI MATA CEPAT SINI!!"

CITTT!!! SIOT JER BEBUDAK NIH, KALO BAB CUCI MATA MEMANG LAJU, AHAKSS!! PASTU SUME GELAK...AHAHAHA!!! EE...TAK MALU KER...

PADA KITA ORANG MALAYSIA, MEMANG LA MALU GILE! TAPI KALO BAB ORANG LUAR NIH, AKU RASERNYER URAT-URAT SARAF MALU TUH DAH MATI PUCUK, KOMPOM BEB! INI LAH JADI KALO DAH TERLEBIH MAJU! :)

URRMM.....SESAPE BAWAH 18 TAHUN TENGOK SEBELAH MATA JE EK! :)


SIAP CELAH-CELAH GITEW...TONG BARU ALA-ALA CANTUM BRA GITEW! ;p



KALO YE PON...CUKUR LE DULU SKIT MINAH OITT!!




AKU RASER CAM NAK GUNTING JER TALI HALUS KORANG TUH! EKEKEK!!





DAH ABIS CUCI MATA KAN.......CUKUP...CUKUP SETAKAT ITU SAJER!
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014