Friday, 29 January 2010

KEKASIH YANG BERUBAH....

Lagi 1 cite yg hampeh di petang Jumaat yg ceria ini, huhu....

Azura dan Zack bersahabat sejak dari kecil dan mereka saling mencintai.. Setelah Besar... Zack melanjutkan pelajaran ke US dan Azura hanyalah seorang penganggur.. Tetapi mereka terus berhubung surat dan telefon..hinggalah 2 tahun kemudian... Zack tidak lagi menghantar sebarang berita... Azura bersedih dan selalu berdoa agar hati Zack tidak berubah... Setelah lebih 5 tahun... barulah Zack mengirimkankan satu surat dan minta agar Azura menjemputnya di Lapangan Terbang... Azura sangat gembira dan merasakan Zack masih menyintainya. .. Semasa menunggu Zack di lapangan terbang... Tiba-tiba bahu Azura di tepuk seseorang. Dan ternyata orang itu adalah seorang gadis yang putih, tinggi, seksi dan berbaju biru ketat. "Kamu Azura kan ?" tanya gadis Cun itu... lantas menyambung.. . "Kenalkan aku Zakiah... .! Aku ingin memberitahu bahawa engkau tidak akan bertemu lagi dengan Zack. Lupakanlah dia... .." tegas gadis tersebut Azura pucat dan hendak menangis... "Pompuan tak guna.. dah kau rampas Zack dari aku.. kau sakitkan hati ku lagi... " marah Azura.. Tiba-tiba gadis itu tersenyum dan menepuk bahu Azura dan berkata... .

"Bawa bertenang... ini akulah ... .Zack!!! nama baruku Zakiah!
Auwwww!!!"

credit 2 google

aku pinjam gambar kau ya pak.. :)

15 comments:

  1. Wakakakaka.. ingatkan zack dah ader girl frend baru ker paer td!.. sekali dah tukar jd zakiah upernyer.. hu3x.. kesian azura..

    ReplyDelete
  2. kuang...kuang..kuang...
    tergoda i ngan awek kat gambo tu...
    hehehe

    ReplyDelete
  3. hik hik hik..
    sambungan cite...
    pastu azura pon larikan diri...
    kmudian cri blk zakiah...
    dgn nama baru...

    Z... (sbb die dh ubh jd jantan plak...)

    ok dorg masih boleh bersama... hik hik hik

    ReplyDelete
  4. ni mcm abg jalal..hehehehe..nama tak glamer lansung la ...selalunya mesti jd zetty ke br omputeh hehehe

    ReplyDelete
  5. ee.. cam penah dpt email pasai cite ni.. tp mmg kelakar!

    ReplyDelete
  6. kantoiii....bra letak tisuu byk..kekekekekek....agak2 nyer cam nie la kot muker Dato jalal nie kalo perempuan kan....heheheheheheh

    ReplyDelete
  7. cis... aku baru je nak maki si zakiah kerana merampas zack...
    ehehehhehe

    ReplyDelete
  8. ohhhh no ... kenapa digunakan nama azura itu... itu nama aku ahakkkk.. lawak2.. zack dah bertukar jd zakiah ekkk ...

    ReplyDelete
  9. heheh...
    tgk gmbr terfikir berkali2..;)

    ReplyDelete
  10. mak aih..tak sanggup nak lempang pompuang(laki) tuh. hehehe

    ReplyDelete
  11. kihkihkih... cantiknyer awek kat pic nih...

    zakiah... oh.. zakiah... hahaha...

    ReplyDelete
  12. lawakla tgok..
    macam nyah.. =.=

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014