Thursday, 7 January 2010

PERNAHKAH ANDA??

Korang penah ker alami........
*
*
*

Pernah tak anda rasa nak kentut sgt masa tengah lepak ngan kawan
berlainan spesis/jantina, anda tahan sgt sampai terkulat muka?
*
*
*


Pernah tak masa anda tengah jenjalan kat depan khayalak ramai,
tetiba tu seluar spender/panties cam terselit kat celah bontot, rasa cam tak
selesa sgt, ikutkan hati nak aje tarik spender/panties itu?
*
*
*


Pernah tak masa tengah dalam jam, anda korek hidung, lepas tu
tengok tahi hidung itu, kemudian gentel dan jentik?
*
*
*


Pernah tak anda mengalami situasi di mana celah bontot amatla
gatal yang amats, di depan khalayak ramai, menyebabkan terpaksalah anda
menahan kegatalan itu dengan tabah?
*
*
*


Pernah tak anda tunggu kawan anda di suatu tempat contohnya di
hartamas,lepas tu anda jadi resah dan kesah sebab semua orang kelihatan cam
memandang anda sbb anda satu-satunya makhluk yang berdiri, lalu anda pun
buat-buat aksi yang menunjukkan anda sedang menunggu orang,
contohnya melihat-lihat jam tangan?
*
*
*


Pernah tak anda memandu kereta manual, lepas tu disebabkan kesilapan teknikal kereta anda terjerk macam kuda dan mati, sekali lagi dikhalayak ramai contohnya di depan kedai makan, lalu anda pun membatalkan
niat hendak ke kedai itu untuk menutup kemaluan yang amat?
*
*
*


Pernah tak di bulan puasa di waktu siang, anda berpura-pura kononnye membelikan makanan untuk kawan bukan Islam anda, dan mengadakan perbualan palsu di telefon contohnya, "haa helo Mike, aku dah belikan bigmac kau! Kau nak air ape siot?"
*
*
*

Sekiranya anda pernah melakukan satu atau dua atau lebih perkara
diatas, tahniah diucapkan! Kerana anda telah berjaya menjadi manusia normal!"

12 comments:

  1. pernah2x..ekekke..nasib baik normal phewwww

    ReplyDelete
  2. PERKARA MEMANDU KERETA SECARA MANUAL TU PERNAH BERLAKU KAT LILY MAKLUMLAH BARU DPT LESEN P & 1ST TIME MEMANDU SENDIRI..ITU PON 3THN YG LALU...CUAK GILER... :)

    ReplyDelete
  3. pehh..x larat nak jawap la cik ieda oi!! byk sgt pernahnya...hee..

    ReplyDelete
  4. yang last tu tk penah buat! ^_^

    ReplyDelete
  5. he3x.. memg n3 nie wat en asenyum sampai ke telige.. terase kelakar & termalu2 pulak.. sib bek kate NORMAL.. lau x? ishhh... malunyer.. Ngeee.. :)

    ReplyDelete
  6. wakkakaka..sume pnh rs..tp korek idung tu xpnh la..sbb geli..so jarang buat..takat tenyeh2 jek:p lawak la..

    ReplyDelete
  7. ahahahahahahahah aku penah...wakakkakaakka..tapi aku tanak la mention yang mana satu wakakakakakakka

    ReplyDelete
  8. pernah weh....hahhahah tapi tak semua la

    ReplyDelete
  9. wahahaha
    siyes kelakar..


    dan yer, ade yg pernah..
    hahahaha

    ReplyDelete
  10. entah le rasa2 x ingt.. hehehe.

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014