Wednesday 16 June 2010

AKU TELAH DI MADUKAN...

Aku masih bercuti tapi cuti kat umah je le minggu ni, hehhehe!! Next week baru terasa nak masuk kerja balik....giler la ko ieda cuti lelama, mesti tension bos aku, wak lu! Ngeh...ngeh...ngeh.. :)



Ape perasaan kamu, kamu, kamu bila baca tajuk entri ini? Terkejut? Gembira? Lompat-lompat tepuk tangan macam en.hijau aku? Hahahaha!! Aku tak kisah dimadukan, amin....



Sabar...sabar semua, sila bawa bertendang. Alah...bermadu selama sebulan je tak pe...tu pasal aku leh tahan lagi, keh..keh...Aku bermadu dengan Cik Fifa World Cup. Cisss....cup A,B, atau C tu aku tak pasti. Yang aku tau sebulan sudah ye abangggg.....hahahhaha!!!



Aku tak kisah pon, dah laki aku minat bola, aku memberi sokongan moral zahir dan batin sepenuhnya, wakakaka!!! Jersi bola sesaja la beli bulan ni, tidur pon kurang.Hari pertama dan kedua perlawanan aku asyik tanya laki aku,

"Abang bola hari ni pukul berapa?"

Masuk hari ketiga aku tanya, laki aku jawab,

"Untuk sekian kali nya abang bagitau ek, bola start 7.30ptg habis 5.00 pagi" laki aku sengih!



Amik ko ieda! Hahahahha!!! Bermadu lah aku selama sebulan, lalallalalala.... :)




Tanda sokongan padu, aku beli gelas pink ni, yeahhhh!!! Pink ni yang aku nak :)



16 comments:

  1. cantik gelas tu.. hajar pun baru ade 1 walaupun xminat bola... hehehe...

    ReplyDelete
  2. jom mengumpul..saya dah ade 2..hahaha..saja show off~

    ReplyDelete
  3. apa lagi ieda.. jom kite wat ladies night sampai kul 5 pagi gak!!

    ReplyDelete
  4. abis madu sepah dibuang..eh ade kena mengena ke..ekekek:D

    ReplyDelete
  5. eh,nampaknye madu ko same la ngan madu bni aku..isk2 femes toi cik fifa nie kan..hahahahaha..

    ReplyDelete
  6. ingat dimadukan dengan amanda tadi. ngeh ngeh. kak, cmne nak buat encik hijau tu? aja le

    ReplyDelete
  7. KAN DAH KENA PERLI!!!!!!!!


    BLOG SAYA PON PINK!!

    HAHAHAHAAH


    >>___<<




    ...
    RTM TIPU RAKYAT???????

    ReplyDelete
  8. nasib baik laki aku tak addicted sgt.. minat gak cuma under control le kikiki... gelas mcd tu aku baru kumpul 2 ketul..

    ReplyDelete
  9. salam..
    ha ha..madu tualang
    ke?madu cameron highland..?
    he he..cawan tu bukan free
    ke beli McD..ha..ha
    nasib baik rumahku
    tiada astro..asal malam
    je leh peluk my madam..
    la la la...

    ReplyDelete
  10. haha. kesian akakku. sabar yer. naseb 4 tahun sekali. wee~

    ReplyDelete
  11. haha..kesian org perempuan..merana selama sebulan...hehehe.. :)


    jom ke APA KATA HATI pulak,
    DI KALA INI

    ReplyDelete
  12. alamak.. tak kumpul lagi ni.. camner.... mau habis plak nanti.. wekekekke

    ReplyDelete
  13. salam ieda..memang ramai org kata best kan cik hijau ni..income lebat dari cik biru..

    amboi jalan sakan kat penang..akak pun dah gi kat kfc kat situ...lawakan building dia

    ReplyDelete
  14. terkezut kejap..tajuk mmg x j
    hengat....rupanya...

    ReplyDelete
  15. terkezut kejap..tajuk mmg x j
    hengat....rupanya...

    ReplyDelete
  16. sabar la kak.. he3..
    peluk la bantal dulu.. :-p

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014