Wednesday 23 June 2010

AKU TIDAK MEMANJAKAN DIRI DI SPA TAPI DI PETTING ZOO

Hikhikhik!!! Konon hajat dihati nak memanjakan diri di spa, ala-ala bali gitew, urut-urut sikit tapi ke lain tempat aku merayap. Ciss...sempena Teha&Family balik, laki aku belanja kami semua ke Lost World of Tambun. Perang air bermula, Yeahhhh!!! Ye...aku hitam juga konon tergedang di tengah tempat mandi bebudak, hahahha!! Blackhippo menyerang! Oh! Aku pon tak paham ape yang aku taip ni, hahahaha!!!



Sangat sesak hari tu sebab Kumpulan Karangkraft ada buat hari keluarga disana, anggaran mereka adalah 1000 orang! Ramai bukan itu tidak termasuk orang awam yang lain dan anak beranak aku, ekekeke!! Segala ketiak hangit macam bercampur baur tapi ada aku kisah? Main air tetap subjek utama!


"Oit sape nak amik gambo nih?" "Aku takmau, takmau!"

Sabo jelah, semua takmau jadi cameraman, naik sama ngan atok ngan para bapa, semua nak main air, so takde gambar dalam air, yang ada hanya dekat Petting Zoo, tu pon lepas mandi, hehehe! :)


Papan penyata yang menyatakan aku telah ketinggalan semua show, dah..masuk kul 5.00pm, ehehe!!! :)





Rabbit Wonderland - Budak-budak suka tempat ni tapi selalu yang lebih-lebih mak ngan bapak budak, hahaha!! :)





Suka?? Takut?? Teruja??






Amanda menyeksi, konon nak ke Hawaii, hahahha!!!





Burung Mulut Bising, menyampah aku, mujur dia tak panggil aku gemuk, ekekeke!






Eee....paling tak suka Ular! Aku tengok dari jauh je, takut!







Bird Paradise yang paling best!






Wajib ada muka ayah ko Amanda, aku jugak yang takde ;p bak kata macam dalam citer P.Ramlee, "Sape tak sayang laki ooiiii...." eh, cam terbalik je, hehhehee! :)






Aksi ganas yang kurang ditonjolkan di kaca tv, cuma tetonjol depan mata sendiri







Bagi makan burung, RM1 sepeket, murah je tu pasal beli kalo mahal tak kuasa aku nak beli







Giler bapak datok ular besar bapak! Amik ko! Takut aku tengok!






Terpaksa??? Memaksa?? atau Dipaksa??? Oh! Tidak!






Dushhh!!!! "Amanda, tengok aksi macho ayah ni ok" hakhakhak!!! ;p






Ok, last sekali berehat kejap sebelum nak balik :)






Babaii...Insyallah akan kembali lagi dengan 5 orang anak, hehehehe! :)








Kepenatan...aku pon penat menaip, walaupon sikit, hahahaha!! :)

9 comments:

  1. Seronok kan g tambun..tak g sauk ikan kat petting zoo ke? hehe

    ReplyDelete
  2. salam eida..
    eeee..gelinya
    ulor besor bapok
    balerr..
    larikkk..
    pantang betul
    saya
    dengan ular ni
    he he..

    ReplyDelete
  3. wah bestnyaaaa...
    bilalh nk smpai kesitu ek....

    ReplyDelete
  4. amandaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!mkin comelllllllll

    ReplyDelete
  5. adoiii...lama tak p zoo...sesekali jalan kesana sonok per...haihhh

    ReplyDelete
  6. Haven't been there, but I want to :D Dulu practical di VRI, Ipoh (dekat je kot dengan Tambun) but tak berkesempatan nak pergi sana. Menyesal pula.

    But glad you had fun there, tengok gambar pon dah nampak seronok.

    ReplyDelete
  7. bapak giler besar ular..besar ular dari amanda...

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014