Monday, 21 June 2010

SAYA MENGGATAL DENGAN MANGGA ADS

3 minggu lepas aku berjalan-jalan macam biasa kat blog orang lain, pastu dia ada bercerita mengenai mengiklanan terbaru iaitu Mangga Ads. Memula memang la macam malas je nak amik kisah tapi laki aku cakap alahhh...try aje, bukan kene bayar pon... Berdesup terus aku try pasang Mangga Ads, tambahan dapat invitation daro Oh!Malaysia, thanxx bro :)


Tujuan memasang seperti biasa, mencuba. Tapi aku baru pasang 5 hari terus aku buang balik semua papan duit tu, hehhehe!! Inilah namanya gatal tangan, sila jangan tiru aksi yang kurang senonoh ini. Bukan ape, aku tengok sudah semak semacam, ngeh...ngeh...ngeh...


Sudah umpama laman web iklan percuma pulak, "Mari! Mari! Percuma lagi menguntungkan!"

Cisss....sungguh menyemak, so buat masa ini aku hanya setia dengan Innity dan Nuffnang sahaja. Adverlets pon aku dah tendang masuk gaung, hahahha! Jangan risau sayang ku Adverlets...kalau rasa hati aku berubah nanti aku pancing ko balik orait, ngee :)



Leaderboard yang tinggal kenangan, hehehe!!




juga Skyscraper





and Large Rectangle




Dan jutaan mekacih buat sugardaddy ku, Innity sebab kan masukkan duit saya yang kali ke-2 pada 15hb yang lepas ye, heheheh! Walaupon ciput tapi tetap gersang...eh, memberangsangkan, yeahhh! :)



Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014