Wednesday, 30 June 2010

MENCARI SESUATU DI ALAM GHAIB....EH, ALAMANDA LAH!

Bulan ni aku terover bercuti. Bos sakit kepala? Makan aje panadol ataupon tampal koyok. Kerja masih menimbun. Tapi aku masih juga bercuti, sebenarnya dalam hati ingin saja berenti tapi teruskan juga. Aku ke KL sabtu lepas, ada majlis aqiqah anak saudara ku, Balqis Batrisya. Aku malas amik gambo, sebab aku mengantuk sangat sepanjang hari, hahaha! Buruk perangai!




Lepas semua tetamu balik, laki aku ajak pergi Alamanda, sebut betul-betul, bukan Amanda ok! Kang ada yang makan penyepak aku,ekekeke! Aku nak beli ape pon tak tau kat situ, bukan tak tau..tapi takde duit, kuikuikuik! Gaji aku tak kuar lagi, sengal betul ;p




Laki aku nak mencari perfume sebenarnya. Perfume dah abis, kami pon tak tau nak pilih yang mane, last-last CK menjadi pilihan hati. Aku hanya beli blusher je, duit takde so masa untuk mengikis encik somi adalah waktu yang tepat dan padat sekali, yes!! :)




Sales girl nyah! Opss..! Daripada belakang macam perempuan, bila pusing hulur tangan, mak aii...gagah perkasa youuu! Larikssss! Hahahaha!
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014