Tuesday 22 June 2010

INNITY ATAU NUFFNANG?

INNITY




ATAU


NUFFNANG





Hari ni tak berapa nak sedap. Perut rasa cam hampeh skit, yele..hampeh yang semalam tak keluar-keluar lagi, hehehe!! Giler banyak kerja kat opis, menggunung fail macam Bukit Bendera, rendah je tu, ngeee :)



Pagi ni nak cakap skit pasal Nuffnang dan Innity sebab ramai yang tanya, " Ieda pakai Innity tak effect ape-ape pada Nuffnang ke?"



Soalan tu yang selalu orang tanya. Ye, memang ada kekurang bila menduakan Nuffnang. Rasanya semua dah tau bukan, so bila nak menduakan Nuffnang sila fikir berkali-kali sebab status glitteri korang akan jatuh kepada biasa. Kiranya nya korang ni sebelah mata pon dia tak pandang sesangat, paling-paling abis pon juling-juling itek je dia pandang korang.



Bila status menjadi rakyat biasa, makanya peluang korang untuk mendapatkan Buffered Earning pon sekadar nganga gigit jari, ngeee...Buffered Earning ni lah yang dikejar-kejar oleh semua, kat situ leh masyukkk..


Tapi kenapa aku gatal pasang Innity? Ko tak rasa rugi ke Ieda?


Ikut suka aku la beb! Hahahahah! Gurau je, dan terus terang aku senang dengan Innity dan Nuffang buat masa ini dan jujurnya Innity aku lebih masyuk dari Nuffnang. Bila aku dah taip "MASYUK" tolong jangan terpengaruh ye...tambahan kalau Buffered korang berderet, tolong jangan mendua kan Nuffnang, sebab korang akan rugi nanti.



Aku tak rasa rugi bila jatuh kepada rakyat biasa. Sebab utamanya aku mendapat yang berganda-ganda dari Innity.



Nasihat aku, sebelum menduakan Nuffnang, fikir dulu sebab sekarang ada Mangga Ads pulak kan, nanti yang dikejar tak dapat yang dikendong berciciran.


Owh, ada jugak yang tanya, macam mane nak apply Innity, nanti aku terangkan pada entri yang akan datang.

22 comments:

  1. beb..walaupun cikmin ada innity..buff tetap dapat..ada 5 buff tengah running..tak kisah la walaupun separuh bayaranya..sebab innty berbaloi-baloi..semalam myfaheem dah terima first payment tuk april..800++

    p/s meh nak kasi tips camne nak dapatkan innity...<---mesej ni nak bantu teman2 ko je beb.. :)

    ReplyDelete
  2. kalau masyuk, takpa nak menduakan pun..hahaaha

    ReplyDelete
  3. ieda, mesti masyuk semasyuk2 nye kan bila guna innity? tp susah lah nk apply innity kalau untuk blog2 kecil cam aku ni ehehehe.. lain lah kamu.. berkilo2 org dtg terjah blog ko1 eheheh:D

    ReplyDelete
  4. bufferd sy telah di tarik balik oleh Nuff...kecik ati nyer pasal...terus sign up dgn mangga ads..huhu... :)

    ReplyDelete
  5. saya masih setia dengan nuffnang ^^,

    ReplyDelete
  6. Khabarnya Innity banyak rukun yg perlu dipenuhi. Tapi zaman jurasic dulu Innity yang paling maju kan?

    ReplyDelete
  7. SALAM IEDA...
    aku masih setia
    pada yang satu
    Nuffnang..he he

    ReplyDelete
  8. SALAM IEDA...
    aku masih setia
    pada yang satu
    Nuffnang..he he

    ReplyDelete
  9. Aku dh menduakan nuff..he3!!! pas ni masuk Innity lak kot...tendang kuar Mangga!!!

    ReplyDelete
  10. eh ayat yang last tu yg besh tu. cepat post entryyyyy! KAHKAH

    ReplyDelete
  11. ooo..mcm2 ek ads..belasah jer..

    ReplyDelete
  12. uuiih ni cikgu ida dh bg penjelasan..sila ambik perhatian..hehe..^_^..

    ReplyDelete
  13. ha..cara-cara nk apply innity tu yg aku tunggu2. ngeeeeeeeee...

    ReplyDelete
  14. ambil je dua-dua hehehe...

    ReplyDelete
  15. kan daku dah kata..ngko lg hebatt...big clpaz 4 u ieda !

    alhmdllh aku dah dpt blk status glitter nuff tuh..tobat dah aku xmo main kayu tiga lagik..hahah!

    ngko jage le encik innity ngko leklok yer..ade lebih nnti leh blanja aku..haha :p

    ReplyDelete
  16. Aku masih setia dgn nuffnang sebab masih tak layak lagi pasang innit ☺☺☺

    ReplyDelete
  17. kalu nk menduakan nuffnang..makesure dh cash out sume duit..n dorang dh pay..hehe..tp still xkosong kan..mmg kena rugi la..tp rugi sket..jgn tgh byk menggunung p menduakan..mmg rugi byk la..trus drop kan..hehe..

    nnti explain psl innity jgk ye..xbrape paham ape function dia

    ReplyDelete
  18. kecik hati ai tau ieda..u tak publish komen ai tadi why? :(

    ReplyDelete
  19. akak senior blogger..huhu..

    traffic byk... so xeran senang je dpt innty tu,, =P

    ReplyDelete
  20. xsilap innity skurang2nya kena 3000 traffic kan kan kan? ^.^"?

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014