Monday 21 June 2010

RESIPI ISTERI GEMUK DI MALAM HARI

Aku tak berapa nak lelap sangat malam ni, tapi badan letih sangat. Anak aku dah lama belayar..zzzz...mimpi yang best-best ek, mimpi la mama jumpe Shahir AF ke, ekekeke!! Sebut pasal Shahir, tadi masa bukak Astro Ria, ada tengok la program pasal dia...aku bukan tengok sangat , tengok sipi-sipi je, tapiiiii........mak aiii....dah lama tak tengok budak ni, makin hensemmm lahhh! Tambah-tambah poket makin tebal, wakakaka! Dasar RM betol! ekekkeke!!!



Makin comel budak ni, eee....hensem betul! Hak...hak..hakk!!! Ok2, ni hanya pujian ok. Bukan nak gila ke hape, lalalalla... :)



Ni dari tadi aku dok mengadap blog, lama tak berupdate, so nak buat la entri untuk besok, sambil-sambil tu teman laki aku tengok bola, baikkan aku, isteri mithali, wakakaka!! (walaupon aku tak minat ;p)




Seperti biasa dah tengah malam buta mesti kebulur, nak masak tak mungkin, apatah lagi nak jejak kaki ke dapur, ishh...ini sudah jatuh kepada isteri yang tak mithali pulak, ekekeke!! Takpe, bukan selalu, Panggg!!!! Laki aku ke kedai jap sebab melayan resipe gemuk isterinya iaitu makan tengah malam.


Bihun Sup yang sedap





Roti Betul Betul Sedap!!!! Hahahaha! I ♥ Butterscotch!




Jus Jambu Asam Boi


Perghh...! Itulah sebahagian resipi gemuk isteri di malam hari, hahhaha!! Jangan tiru macam saya (lagu sarimah dol) ekekeke!!


Semua pic dipinjam dari GOOGLE, aku malas nak tangkap gambo, tak kuasa dah le tengah kebulor, ekekeke!


6 comments:

  1. pergh...mihun sup ..sedap ni

    ReplyDelete
  2. haha,butterscotch memang sedap dimakan begitu sahaja

    ReplyDelete
  3. salam..
    sayang nye hubby
    kat dia..he he

    ReplyDelete
  4. pehhh memang terbaik beb...rajin ko kan..klu aku...ko yang nak tengok bola..makan jerk biskut..hahahahahah...

    ReplyDelete
  5. mihun sup satu...!~ giler sodapp...

    ReplyDelete
  6. aduhhh..sakit jiwa tgok mihun sup tu...rajin ko kan..eh..laki ko la...dia yang pi beli kan..

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014