Tuesday 22 June 2010

TEHA DAH BALIK! AMANDA PENING MEMILIH DANISH ATAU KHALIS!

Khalis & Amanda

Bukan aksi bercinta tapi aksi merebut telepon atok tengah dendang lagu waliband, wakakaka!!




Yeahhh!! Aku tau mengenai blogger melalui dia, dia juga yang ajak aku buat facebook. Dia adik aku, Teha. Dia dulu ada blog tapi dah stop sebab mengandung lagi, tak larat katanya. 1st June lepas Teha selamat tiba di bumi Malaysia. Yeaahhhh!!!!



Aku paling happy! Aku tunggu dia kat KLIA dan rasa cam runtuh je KLIA dengan gelak tawa kami adik beradik sebab happy dapat bersama, hehehhe!! So Amanda ada kawan sekarang tapi boyssss tu yang Amanda kureng sikit, hahahah!! Danish dan Khalis lasak tapi bila depan Amanda dua-dua tu tetiba je jadi gentleman dan macho, wakakaka!!


Aku mintak Khalis kiss aku tapi geleng tapi bila aku kata kiss Amanda, laju je nak kiss, hahahha!! Bila berebut barang, Amanda kalah, sebab dia girl yang lembut, wakakaka!! Tu la Amanda...ko lembut sangat, cuba jadi macam mama ko yang ganas ni, auummmm!!! Wakakakaka!!



Ok, stop sini je, nanti aku nak story pasal kami lagi sebab banyak lagi gambar kami bersama, buat permulaan aku tepek 3 pic ni dulu, hehehee!!! Koya, lalalala :)


Danish & Khalis




kita punya cara. kita punya rasa. from top to toe i lurve u all. ;)

16 comments:

  1. behnye gambo bwh skali. mane 1 adik ko neh. bestnye

    ReplyDelete
  2. korang ni mmg semua hepi go lucky kan..?bestnyer dpt adik badik mcm tu..moga terus kekal akrab sampai ke tua...hehe

    haha klako tgk gambo last tu,anak ko dah tertiarap..sian nengok mcm nak lemas dah :p

    ReplyDelete
  3. sian amanda sampai tertonggeng..mama dia punya pasal nak posing kan..hehehhehe...

    ReplyDelete
  4. mmg best sgt kalau bertemu dgn yg tersayang..
    kan????????

    camner punyer ganazz arr mama si amanda nie...
    huhuhuhuuu...

    ReplyDelete
  5. beshnye ble dpt berkumpul..huhu..nice pic!

    ReplyDelete
  6. Nice photos, ko yg jadi photographer ker ieda.

    ReplyDelete
  7. best sungguh la dpt berhimpun adik beradik. hakak pun klu berhimpun dgn adik beradik riuh macam ayam nak bertelur sekampung! ahhaha...

    best betul pic amanda dan sepupunya tu. nk2 kaler b/w touching gitu ><

    ReplyDelete
  8. sweet betul 1st pic tuuu..sukeee...! ^_^

    eh mana 1 ida kt last pic..?..konfius dah..happy betul tuu...together2...!

    ReplyDelete
  9. gambar kat atas tu serious ingat tengah bercinta. hahahahha

    http://twinkywinkystars.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. wah! kak ieda...

    mesti rindu dia kan...

    bapa tahun xjumpe nie?

    ReplyDelete
  11. comey sume..
    pics pon lawa..

    ReplyDelete
  12. salam..
    alahai comelnya
    anak-anak dan saudara
    maramu..

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014