Thursday 24 June 2010

INILAH ADIK-ADIK KU :)

Alhamdulillah, selamat aku puasa semalam walaupon aku meleleh je tengok pic makanan yang di tepek leh si Eida mak buyong comel. Hahahaha!! Aku tahan-tahan je nafsu nafsi nak membeli makanan untuk berbuka tadi, kompom tak abis kalau beli bebanyak. Siap adik aku cakap, "Yeahhh...esok kita raya!" banyak la ko raya, bulan 8 kang sebulan berpuasa, ngeh..ngeh..ngeh..




Minggu lepas aku menghabiskan masa dengan Teha, hahaha!! Sian laki aku kerja so tak dapat nak bersama meronggeng. So Faizul sorang menjadi hero hari tu, Faizol ni laki Teha, merangkap adik ipar aku walaupon dia tua dari aku, jatuh adik jugak, kira aku kakak...tua lagi, ciss....hahaha!




Kami tak kemana pon just shoping sikit-sikit dan makan-makan. Tambahan bawak bebudak kecil 3 orang tu, penatlah nak mengejar. Teha lagi kesian, tengah mengandung lagi, penat dia...





Ni adik aku no.4, Umairah. Suka sangat amik gambo. Bukan dia amik gambo orang, orang yang kene amik gambo dia, tension tol aku, hahahah!





Ni adik aku no.3, Iera Hitam Manis, sesuka je aku bagi gelaran, ahahaha!







Ni aku la...Ieda Al-Habsyi yang garang macam singa tapi depan laki aku paling baik tau, hahaha!! Tengok la muka Amanda, muka nak gangster cam aku gak, gangster ker?? wakakaka!






Danish! Suka sangat main kipas Amanda tu sampai tercabut semua. Rosak. Hahahaha!! Tak pe sayang, nanti auntie beli yang baru...eh, bukan auntie tapi Uncle Sham ko, hahaha! Jimat duit aku!






Danish ngan Teha :)





Faizol dan Khalis




Teha mengandung 5 bulan sekarang, seronok tengok dia aku pulak teringin nak mengandung lagi. Insyallah Sabtu ni Teha ke KL, dah dapat rumah kat Bukit Antarabangsa tapi aku kata jangan la pindah masuk lagi, tak puas la nak menganyam ketupat sesama, Teha nak minta izin Faizol untuk stay lagi seminggu di Ipoh, yipppiieee!!! :)



Oh ye, aku ada seorang adik lelaki, yang bongsu. Tak ikut, asik main bola je kerjanya. Elok la tu, jangan melalut ke lain sudah...


16 comments:

  1. seronok korg teha dh balik..hehehe
    kali ni dia stay terus kt msia ke ieda?
    jeles tgk teha skrg dah msok 3..laju jek hahahaha

    ReplyDelete
  2. kite ingatkan umairah denga iera tu orang yang sama. HEHE. akak, amandaaaaa!!! suka suka suka!!

    ReplyDelete
  3. mesti seronok kan ramai adik beradik pompuan..

    ReplyDelete
  4. salam..
    family day
    happy family
    he he..
    ada peluang tak
    nak jadi family anda?
    hu hu..

    ReplyDelete
  5. wah ramainye adik pompuan..deqya xde adek pun huhuk~ akak pun tade, lagi la huhuuk

    ReplyDelete
  6. cantik2 adik beradik ieda ni kan...

    ReplyDelete
  7. ieda, ko nie dlm family ranking no bape?

    ReplyDelete
  8. tahniah pada ibu pregnant tu yer. patutlah berseri jer rupa dia...

    ReplyDelete
  9. patut la ieda al-habsyi ni cantek sbb mak dia lg cantek...

    ReplyDelete
  10. Faizol! your bro-in-law was my schoolmate kat jasin..padanlah mcm familiar je gambar anak sedara you pernah nampak kat FB .

    what a small world

    ReplyDelete
  11. ohhh dia mengandung lah...tahniah..

    ReplyDelete
  12. salam ..oooo teha balik for good ker?bestnya..duduk kat bukit antarabangsa pulak tu..lehlah jumpa nanti..dah dekat tu..

    kamu pulak duduk kat mana?

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014