Wednesday 30 June 2010

BUDAK SETAHUN BERBAJU KELAWAR

Entri baru dibuat, semalam tak larat nak berjaga. Pergi KL hari tu jumpa ngan MIL aku sekali, sayang dengan MIL sebab dia sangat sporting dan tak banyak kerenah. Hehehehe! Bodek nampak, nah 50sen! ;p



Satu sikap MIL aku ni suka beli barang untuk cucu dan menantu, hehehe! Cepat cakap, "Untung nya ko Ieda.." Hahahaha! Poyo poco-poco nak mampus aku, ekekeke! Masa malam lepas balik dari Alamanda, MIL aku datang pada aku, "Ada beli kaftan batik untuk Amanda" katanya. "Ooo..." jawab aku pendek, takkan nak cakap, mananye? Malu siot, ekekeke! Mengada-ngada nak memalu pulak aku ni.



Pastu MIL masuk bilik, taklama kemudian keluar bawak kaftan kecil comel.

"Nah, pakaikan Amanda" katanya

" Ok. Amanda meh kat mama" kata aku


Terus sarungkan pada Amanda, comelll la pulak, kami tengok gelak je, Amanda pon memalu, sengih-sengih, hahahaha! Cuma labuh sikit, boleh lipat kedalam dan jahit.



Pada aku, ni firstime aku tengok budak kecil pakai kftan, hehehe! Comel juga! :)

15 comments:

  1. wah..seronoknya amanda...comel je tgk pakai kaftan..

    ReplyDelete
  2. comeynyer amanda pakai baju kelawaq....

    ReplyDelete
  3. wah.. memang comei okeyH!.. :)

    ena pun 1st time gak tgk nie.. hehe

    ReplyDelete
  4. comelnya *serius...
    utk baby 2 minggu ada tak??? ehehehe

    ReplyDelete
  5. budak cute!!
    pakai apapun tetap cute...

    cepat ckap tq...
    hihihiii

    ReplyDelete
  6. ala..ala...comelnya..kecik jer dia.. :)

    jom ke APA KATA HATI pulak,
    MESSAGE BOX

    ReplyDelete
  7. mana buy baju nie???? nak buy gak arr

    ReplyDelete
  8. salam..
    alahai comeinya Amanda..
    yang berlonggok depan TV tu
    layan bola ke..kusyuk je nampak?
    he he..

    ReplyDelete
  9. sgt comey bdk2 pkai kaftan lor.... =))

    ReplyDelete
  10. kyaaaa.... comelnya ><
    nmpk kalsik lak amanda dgn baju kelawarnya. esok2 pakaikan amanda baju kebaya budak lak ieda. soheh comey!

    ReplyDelete
  11. alahai.. tomel nyer.. labuh sampai tak nampak kaki..

    ReplyDelete
  12. alahai comel nye amanda bynes nie. eh, silap. hehe. amanda. kem salam kat dye ekhh. plezzz. wee~

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014