Tuesday, 15 February 2011

CUCI KERETA, POTONG RAMBUT, PERGI TAMAN.

Erkkk... ok, itu saja aktiviti hari ini. Ada nak tambah ape-ape? dah..takpayah nak memandai, miahahaha! Bawak anak pergi taman macam satu aktiviti terindah pada abad ni, cewah, hahaha! Getikkss ek, ekekeke!



Eh, dah 2 3 entri bertutut , pelat tetiba je memalam ni kan, cehh...dah 2 3 entri pulak banyak gambar amanda. Caras ni! Hahahaha! Ok2, lepas ni takde dah, kalo ada pon seploh keping je kot, hahahahah! tipu tipu. memang tipu. :)






Sekian untuk hari ini. Sambung esok dengan entri khas "Majlis Perkahwinan Adik Ipar Aku". Ceh bajet giler tajukkan, hahahahhaha! :)
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014