Thursday, 17 February 2011

KITA NI IKAN KE DONUT? HAHAHAH!



ikanut 1: Kita ni ikan ke donut?

ikanut 2: Mak ikan ayah donut kot..

ikanut1: Oo..tapi kita boleh hidup atas darat ek?

Pandai-pandai la buat dialog baru lepas ni, hahahhaha! Aku ni manusia lah dol! Hahahahha! Hari tu member-member opis mengidam nak makan KFC, kalah budak kecik, nampak KFC dari jauh dah bergegar kereta , loncat-loncat seronok kan nampak perkataan KFC warna merah gitew dari jauh, hahahah!



Macam biasa bila mula keluar resipi baru, semua nak cuba kecuali aku, aku kan setia pada yang Snack Plate aje, hahahah! ;p Menu baru donut ikan yang selalu masuk dalam radio tu kan, gamaknya selalu keluar radio, sampai mengigau member-member aku nak mencuba donut ikan yang dihidang bersama tartar sos. Sedap? Mereka kata boleh tahan, korang cubalah rasa sendiri, hahahahha ;p






Kak Hati-Hati sangat gembira dengan donut ikan nyer, Jaga-jaga :) Opss.. penulis belog ini terpaksa dikaburkan, ceh..bajet! hahhahaha! ;p


17 comments:

  1. tapi iklan ikanut tu mmg hilarious okayyyy!! haha aku pon suka!

    ReplyDelete
  2. gmbau penulis blog terpaksa dikaburkan..
    sebab dh xtahan tgk donut ikan..haha

    ReplyDelete
  3. Hehehe.. yang kakak-kakak dok makan donut ni banyak kang korang lak konfius.. korang ni gadis ke labu sayong.. Hahahaha.. eheh.. jangan marah aa.. gurau2 je.. sedap ke? Ibnu K nak try laa..

    ReplyDelete
  4. sama lah...peminat setia snack plate..kalau menu baru..sure tk bape sedap.. :)

    uish..lama juga tk serbu KFC...

    jom ke APA KATA HATI pulak,
    HANTU TETEK

    ReplyDelete
  5. ade2 jer kak ida neh...hihiih

    ReplyDelete
  6. mana sedap berbanding kepok lekor !

    ReplyDelete
  7. memang sedap la fish donut tuh..hingga menjilat ibu kaki..opss ibu jari..hehe..skrg pn still nk mkn ag tp bajet plak xde..Leh x awk blanje Fiz?..haha

    ReplyDelete
  8. aku dah try.. tapi, sebab nak beli mug KFC sebenarnya..

    ReplyDelete
  9. fish donut mmg sedap ieda!

    baru ni try kan...sempat makan sikit je. si kembar dah awal2 makan sorang 2 ketul tu~

    ReplyDelete
  10. Sedap ker? Blom try lagi :-)

    ReplyDelete
  11. sedap ke wei...donut ikan eh...
    ermmm kalo sedap nak torai gak...
    tu lah aiii pun setia pd snack plate hahahaha

    ReplyDelete
  12. aritu ajak gak cik abg makan ni..tp awal2 dh dia kata x sedap..hehe...susahnya smp skrg x merasa lagi..huhu..

    Jom Lawat: Blog Bardboo
    Make Your Own Personalized Gifts Here

    ReplyDelete
  13. donut sedap dimakan..begitu jugak ikan..
    okei..kita sama2 ikan & donut..

    ReplyDelete
  14. oh memang suka donut ikan tu....

    cicah pulak ngan sos tu memang terangkat..

    ReplyDelete
  15. Sudah lama tidak bawa famili menikmati KFC bersama cuma sesekali makin tidak puas makan samada selera makin besar atau menu KFC semakin kecil saiznya

    ReplyDelete
  16. kita ni ikan ke donut???malas jawab!haha

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014