Thursday, 17 February 2011

KITA NI IKAN KE DONUT? HAHAHAH!



ikanut 1: Kita ni ikan ke donut?

ikanut 2: Mak ikan ayah donut kot..

ikanut1: Oo..tapi kita boleh hidup atas darat ek?

Pandai-pandai la buat dialog baru lepas ni, hahahhaha! Aku ni manusia lah dol! Hahahahha! Hari tu member-member opis mengidam nak makan KFC, kalah budak kecik, nampak KFC dari jauh dah bergegar kereta , loncat-loncat seronok kan nampak perkataan KFC warna merah gitew dari jauh, hahahah!



Macam biasa bila mula keluar resipi baru, semua nak cuba kecuali aku, aku kan setia pada yang Snack Plate aje, hahahah! ;p Menu baru donut ikan yang selalu masuk dalam radio tu kan, gamaknya selalu keluar radio, sampai mengigau member-member aku nak mencuba donut ikan yang dihidang bersama tartar sos. Sedap? Mereka kata boleh tahan, korang cubalah rasa sendiri, hahahahha ;p






Kak Hati-Hati sangat gembira dengan donut ikan nyer, Jaga-jaga :) Opss.. penulis belog ini terpaksa dikaburkan, ceh..bajet! hahhahaha! ;p


Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014