Wednesday, 16 February 2011

AMARAN BUAT ADIK IPAR

Ini amaran pertama dan terakhir. Lihat lah! Aku dah buat entri ini! Hahhahahaha! Bajet ayat macam nak mengamukss, haippp! Aku baik weh, mana ada nak memarah cuma kadang-kadang je tiba musim mengawan tu mula lah perangai menjadi tak tentu pasal, miahahaha! CNY hari tu balik kampung Besut, sebab adik ipar (Baiti) nikah. ok seminggu duduk kampung tidak bosan sebab semua balik kampung, semua ada.



Selamat penganting (tetiba je terengganu abis.. hahah) baru buat Baiti dan Hasnol. Seminggu dok kat kampung ngan ko, dah balik ipoh rindu lah pulak, hahaha, geli tak? geli tak? hahahah! Ye lah, gaduh sentap sikit-sikit kita adik beradik biasa lah tu, nama pon adik beradik air coke masuk perut keluar balik jua, bagus tak perumpamaan baru aku? hehehe! Meh layan gambo bersama Ieda Al-Habsyi meh..meh.. :)






Gambar ini di ambil pose begini kerana meniru Idola belog beliau - Hanis Zalikha, hahaha pandai je aku ;p (ayat aku cam keling arini) Aku suka tang mata itam tu, tapi setengah orang tak suka, lantak pi lah, janji aku rasa ko cantik baiti..cewah..tetiba je panggil ko baiti kan, selama ni panggil Ina, hahahaha! :)







Ni lepas nikah, sebab tu leh main cium-cium. Tetiba je kan aku tersedar aku tengah cium dinding sensorang sebab laki aku pergi makan nasi dekat luar time ni, cehh! ;p







Edisi terkam menerkam adalah wajib, kalau tak buat tak leh masuk bilik sesama, hahhaha! Beb, lipstik ko nampak cun kat sini :)










Satu hati.....berdoa semoga aku dapat baby baru lagi, aminn..thanxx, hahahahah! :)








Penutup malam nikah. Ce cari aku yang mana..ce cari ce cari, hahahaha! :)






Esoknya, kenduri kendara periuk belanga semua. Kami semua memakai baju kaler bronze ala ala koko. Sedang menikmati senikmat nikmatnya aiskrim, yummieee! :)







Lawa :)








Gambar adik beradik pengantin perempuan. Semua joyah sporting abisss, i likeee! :)








Lihatlah pinggul ku. "Ko tak leh lawan slim aku Ieda,"kata dia. Aku hampa membawa hati lara ;p






Romantik! :)








Comel aboh, budak-budak pon kalah, hehehe :)






















Penutup. Inilah gambar kami sekeluarga. Hari Sabtu ni, majlis di rumah pengantin lelaki pulak, berlangsung di Dewan MAEPS Serdang. Ada blogger yang dapat jemputan? Kita jumpa di sana! :)


owh, semua gambar di ambil oleh PhotoAura, hebat sekali! ptpgraper yang hebat! hehehhee! :)
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014