Monday, 28 February 2011

APE CERITA NUFFNANG KORANG?

Gempak tak? BE melalak tak berjoget tak henti-henti tak? Ke suam-suam air milo je? MilkDeal? Ada yang tak puas hati?


 Sibuk je aku tanya orang lain punya kan, hahahahah! BE yang ada sudah jatuh ke ME, cepat sungguh, baru seminggu ko, 30 sen je ko! Ada BE macam tak de, jarang menari tari tirana kat belog ni. Sama kes dengan sebulan yang lepas, ada BE pon macam tu gak.


 Mungkin masih awal tahun, sebab tahun lepas macam ni jugak. Rasa nak cashout je beli  beli beli beli ape ek?


*sudah mula bosan, sekian harap mahap.
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014