Friday, 11 February 2011

MINI NUFFNANG GATHERING IN IPOH

Demmm! Cakap omputih kan memalam buta gini. Deemmm! Ceh, sekali lagi. Apasal aspalela lambat tau ni, ceh! ni lah kalau tak rajin bukak laman Nuffnang, lewat sehari ok! Baru tadi aku nampak akan ada mini gathering di Ipoh! Fine! Hahahaha!



Dengan sepantas kilat muka kelat cecepat je hantar nama kat email nuffnang untuk join Sabtu ni. Entah diterima lagi or tidak, hahahhaa! Kalau dah penuh kompom frust tipah tertonggeng, ye la...nuffnang datang Ipoh tu, kalau kat KL tu dah biasa kan..hahahah! :)


Date: 12 February 2011 (Saturday)
Time: 12.30 pm
Venue: McDonald’s @ Jusco/Kinta City
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014