Friday, 25 February 2011

TUTORIAL LETAK IKLAN CHURPCHURP (KECIL COMEL) DI BLOG


Nampak tak macam dekat atas entri aku ni, nampak tak? nampak tak? Kalau tak nampak sah-sah 3 kali Jumaat je lagi ko ni, hikss;p Ada yang tanya, iklan ni tak ganggu cik geli-geli ker? opkos takkk sayang, cik geli-geli bertambah sayang dekat ko sebab churpchurp ni kan ibarat anak angkat cik geligeli. Eh, korang paham tak perumpamaan aku ni, ke aku sorang je paham sendiri? Hahahahhaa! Ikut mungg lah ;p


 Ok, senang aje buat iklan kecik-kecik ni, tapi aku takkan buat tutorial ni, kena bayar lima hengget dulu baru boleh! Hahahahha! Ok, disebab kan malas nak buat tutorial kan, korang boleh rujuk sini aje, sebab aku pon belajar dekat sini, hahahhaha ;p Tepek lelama sikit kat belog kaya sikit, makcik kayooo! Lepas tu suruh le kawan-kawan dunia akhirat korang kelik-kelik, hehehhe! Naik lah earning churpchurp korang yang cam siput tu kan.


 Eh, aku ajar benda jahat ke? Taklah kan, kita sesama kaya, takkan nak kaya sensorang aje nak, selamat mencuba! :)


 p/s: terima kasih buat semua kawan-kawan blogger dunia akhirat kerana ucapan mengandung itu, aku sangat terharu, aku cayammmm korammm! mUahhh (untuk perempuan sahaja) hahahhaha! :)
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014