Monday, 14 February 2011

GAMBAR PANAS ATAS MOTOR


Seorang lelaki.

Seorang Perempuan.

Ada lagi seorang tapi nampak separuh aje.

Panas. Memang panas...sebab tengah hari.

3 beranak atas motor tengah hari rembang nak ke kedai.

Siap peace lagi maknyer, spekmata he nampak, anak nampak dahi jendol aje, ayahnya opkos muka nak penuh gambo. Sape yang pegang kamera? Jeng! Jeng! Jenga!


Hahahahahhaha! :)

20 comments:

  1. waaa, sempat lagi tuu, hehe :P

    ReplyDelete
  2. naik moto pi kedai time2 panas rembang nak pi beli ais kerim ka?

    hahhaha cian yg dok kat belakang tu...hanya jari kelihatan

    kekkekek

    (^^,)❤

    ReplyDelete
  3. Ronda ronda ke tu..selalu ke orang yang bawa motor tu duk membrek tak tentu arah...?

    ReplyDelete
  4. uishhhhhh..aksi panas sungguh!

    ReplyDelete
  5. Cik abanng juga glamor yang lain tengelama termasuk Amanda :-)

    ReplyDelete
  6. cehhh!! awat yg belakang tu nyorok??sbb nk lindung dr cahaya matahari ke??haha

    ReplyDelete
  7. eceh...sempat agi tuh...

    ReplyDelete
  8. hahah..geng mat rempit jer berabi photoshoot ats moto

    ReplyDelete
  9. memang panas tapi apesal ku lihat mcm mendung jekk..hehehe

    ReplyDelete
  10. bapak dia pegang kamera..sb tu muka dia full coverage.

    ReplyDelete
  11. panas .. ada rasa cam nak terbakoor tak ekkekekek
    panasss tuuu :)

    dikk salam maulidur rasul :)

    ReplyDelete
  12. nampak mendung jer..apa yg panasnya..huhu..pancing keyword yer..kehkeh

    ReplyDelete
  13. mcm mendung nk hujan je..hahahaha
    tipu ye..haha

    ReplyDelete
  14. sekrg musim panas..awat tak pakai helmet sejuk sikit..hehe

    ReplyDelete
  15. panas panas.. panas hatiku.. koh koh koh

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014