Wednesday, 22 June 2011

#6 Wordless Wednesday - Bos Tengok La Ni!


hehehehehhe! :)

34 comments:

  1. memang terbaiklahh gambar niee..nak tnjuk kat boss sy jugaklah..hehehe

    ReplyDelete
  2. beb..same la ngan aku beb..td isi minyak pakai duit syiling.. ekekekke ;))

    ReplyDelete
  3. rilek la kak ieda, nanti ajak seha g tengok wayang sesame ari jumaat ni, suh dye lanjer hehe sebab dye anak syag bos encik mokhnar haha

    ReplyDelete
  4. lol. nah hambik rm1 wt blanje nasi lemak. ;p

    ReplyDelete
  5. ini memang gambar menceritakan segalanya nie...

    ReplyDelete
  6. kekeke... takper2 nanti penuh lah tu...

    ReplyDelete
  7. meh dekat sikit kat akak .. akak hulurkan sehinggit ! cukup naaaaaaaa .. anak dara x leh pegang duit manyak !! ekekkeek

    ReplyDelete
  8. hahaha. sabar kak. hujung bulan nanti gaji masyuuuk hehe nanti boleh belanjsa saya tengok wayang :D

    ReplyDelete
  9. esok penuh balik kak.. haha :)

    ReplyDelete
  10. assalam...kecian.dah hujung bulan poket pun nak kosong.huhhuhu

    Entri baru : ►Events : # Wordless Wednessday

    ReplyDelete
  11. eleh ! kat wallet tak de..
    tapi dalam bank banyak kan ? hehe :)

    ReplyDelete
  12. hai ida...lame tak jalan2 belog ida..



    esok2 ade la tu....hehhe

    ReplyDelete
  13. kat dalam ni memangler kosong kan tapi dalam bank ade banyak hehe

    ReplyDelete
  14. siannya kp cik ieda,ambo nok sodakoh
    pun ambo ore susah jugok ,xdok aroh nak buat guano la....

    ReplyDelete
  15. bekal dunia kering takpa. jangan kering bekal akhirat. ^^v

    ReplyDelete
  16. Aiks, hari itu kata gaji dah nak masuk. Dah tak lama lah tuh :-)

    ReplyDelete
  17. salam..
    cash banyak dalam bank
    lupa cucuk erkk?kad banyak tu..
    :)

    ReplyDelete
  18. ehehehe akak nak tjk kat bos di rumah la jugak

    ReplyDelete
  19. cukup bulan penuh la tu nanti ^____^

    ReplyDelete
  20. hehe. comel. sabar yea. tak lame lg dpt laa tu :P

    ReplyDelete
  21. gambar penuh tersurat dan tersirat.hehhe

    ReplyDelete
  22. poket kosong muehehehe, bos nak gaji! :D

    menci #WW harinie

    ReplyDelete
  23. mcm nak cepat dpt gaji jer...

    ReplyDelete
  24. belum lagi la sis.... huhuhuhu... minggu depan baru kitorang dapt... sadis2..

    ReplyDelete
  25. HARI NI HUSBAND KO DAPAT GAJI KAN.. APE LAGI...

    ReplyDelete
  26. ye ke tu, ntah-ntah kat tempat lain berkepuk. ekekek

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014