Monday, 27 June 2011

Jom Ber'HENNA' :)




Kalau opis semuanya warga perempuan, memang camni, hahahhaha! minggu depan buat facial pulak, minggu lagi satu bukak salon dalam opis pulak, hehehehe, memang best. Eh..eh...korang pernah pakai Henna kelip-kilau lekat camni tak? senang je, best pulak tu, ari tu bebudak opis takde keje, jadi main aje benda ni, hahahaha! :)




Memula proses menggunting kepada bahagian kecik-kecik. Supaya senang nanti nak pakai, eksaited muka makcik eyta kita ye, hahahahahah! Ok, gunting, gunting, sila, sila :)






Nampaknya makcik Rini sedikit gusar, mungkin terpotong jari, kahkahkah! Sambung potong lagi sambil bergosip, sungguh enak kan kawan-kawan! hahahahah!







 Ok, tempat pertama mengatasi segalanya opkos, makcik Nadia, siap gunting. kemudian.....






Bukak pelestik gam, terbalikkan, tekap di atas tangan dan letak sedikit air, ala-ala pakai inai daun alaf baru gitew, hahahaha! Ha...seperti dalam gambar di atas.






Tunggu bebebeberapa saat ek? Aku pon tak ingat, ahhahaha! Pastu cabut, haa..kan dah jadi :)






Semua sangat kusyuk, hehhehehe! :) ok, mari lihat hasilnya beramai-ramai :)






 Taraaaaaaaaa :) Ape lagi, pasang lagu Kuch Kuch Hotak Hang dan menari beramai-ramai! Yeaahhh! :)





Cover majalah MasallaGirl, hehehehhe :)



Ieda Al-Habsyi kata : senang je nak tanggal, just lalukan bawah air, kalo payah, berus aje senang :)
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014