Friday, 3 June 2011

Red Velvet Cupcake Perrggghhhhh!


 Bila dah mengandung, gunakan peluang kegedikan ini sebaik mungkin, Tapi jangan mintak lebih-lebih, karang ada jugak lebam bijik mata macam panda, hahahahahahaah! Tapi disebabkan mata ni asik tengok makanan yang sedap-sedap dibelog dan fesbuk kawan-kawan, nafsu mula merasuk suruh mintak macam-macam. Hahahahahha! Ye! Dan aku teringin nak makan Red Velvet sekarang jugak! Tak kira! Tak kira! 




Hahahahahaha! Mengada-ngada bukan wahai readers, hahahahha! Gilak ape, menyusahkan orang nak itu ini. Kalau nak ape-ape aku suka cari sniri, kalau takdapat pon takpe.  Tapi minggu lepas mungkin rezeki, terdetik di hati nak makan Red Valvet, dengan izin Allah, adik Teha aku, pulang ke Ipoh hari dengan bawa buah tangan Red Valvet Cupcakes, Yummieeeeeee! 








Sangat sedap ok! Sehingga cup dia pon aku telan, hahahahaha!




Gambar yang kurang ghairah, tak pe, janji aku yang ghairah makan cupcake ni, hahahahahaha! :)

Alhamdulillah! :)
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014