Thursday, 9 June 2011

Ahkak Geli Yang Hebat!

damn! Kak Nowa a.k.a Ahkak Geli memang best! Respek sama Ahkak Geli sampai Gua.com pon amik entri Ahkak Geli pasal Surat Bantahan Terhadap Penyiaran Drama 'Nora Elena'. Kahkahkah!!!


Gelak selak bahak aku baca sejak disiarkan Jumaat lalu, ko hebat la ahkak wehh, heheheh! Meslahnya ada pulak orang lain yang sentap macam kanak-kanak ribena takdapat ribena stroberi yang kata Ahkak Geli itu, ini tak dapat kenyataan lah. Caaiiittt!!! Korang tak paham ke Ahkak Geli tu memang suka bergurau, kalau ikut belog dia dari dulu, memang banyak yang lucu, so tak payah la korang yang tak tau ape-ape, datang baca kat belog dia pastu nak marah-marah dia ok!


Ape-ape pon Belog Ahkak Geli memang best sejak aku ikut dari dulu lagi, segala bagai cerita kenyataan, bak kata ahkak geli jugak, berpijak di bumi yang nyata, kahkahkah! Cayalah lu kak! Eh...kang ada pulak yang kata aku nyibuk, peduli hapeee sebab aku kenal belog ahkak geli ok! cewah, cewah! Hahahahha!



owh! Kenyataan: suka baca belog kelakar macam ahkak geli dari bukak belog bajet best dengan shawl pelangi lilit-lilit tak kemas dengan makeup tebal, dah macam pokok krismas la pulok! Kahkahkah!
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014