Thursday, 9 June 2011

Pernah Naik Bas Gagap?


Seorang teman bertanya : Pernah naik bas gagap?

Seorang teman pon menjawab : Tak, mane ada bas gagap, eh..tapi ada ke?

Seorang teman lagi menjawab :Ada.... tuuu (sambil muncungkan bibior)!





Sebut betul betul KKKKKKKKKL! Gambar ehsan kesian dari abe google! :)

26 comments:

  1. haha..dl ms student slalu naik sbb kerap blik kg.. skang dh jarang dh...

    ReplyDelete
  2. WAKAKAKAKKAK .. haah lew, aci je cm gagap kalau nak sebut

    ReplyDelete
  3. ahahahha akak dah sebut mula2 gagap lepas tuu ok dah lalallalala :)

    ReplyDelete
  4. kahhhhhhhhhhhhh sabo je lah

    ReplyDelete
  5. hehe..mcm lagu pon ade jgk sbt kkklmcm tu

    ReplyDelete
  6. Ekekekeke...memang gagap nak menyebutnya.

    ReplyDelete
  7. yelah eida..bas gagap..hehhehehe..sengal do

    ReplyDelete
  8. hahahahaha sabau je lah ko neh
    ingatkan bas dok berenti2 tu sama ngan gagap...ekekeke

    ReplyDelete
  9. memula kenal orang umah, dia panggil ni bas gagap jugak.. :p

    ReplyDelete
  10. itu maksudnya bas gagap.. ahahhaha..

    ReplyDelete
  11. Belum pernah lagi naik bas double decker. Teringin pula rasanya

    ReplyDelete
  12. pernah naek tak bas sengau

    ReplyDelete
  13. muahahhahhahahhhaahaa tetiba saya pon jadi gagap bila menyebutnya...

    ReplyDelete
  14. salam Ieda..
    bersembur air liur nak
    sebut KKKKL tu..he he

    ReplyDelete
  15. huahuahuahuahua.....macam2.

    ReplyDelete
  16. salam...

    hahahahahahaha...lama xdengar lawak dr akak...

    ReplyDelete
  17. best gak nek bus niee..masih bersih lg xde eksiden..hehehe

    ReplyDelete
  18. kih2 ..kena sebut betul2 ni ~

    ReplyDelete
  19. Bahak!bahak! khah!khah!khaaaaahhhhhh,kkkkkk,gagap ke??????

    ReplyDelete
  20. suke blog u lah :)
    http://menarikhotmenawan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. kui kui kui..mmg gagap aku baca..kekekeke:D

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014