Friday, 3 June 2011

Jin Buat Love Bite Banyak-Banyak

Aku tak tau la korang penah alami or tak, kene gigit jin. Hahahahah! Ntah hape-hape, tu pon nak gelak. Aku selalu kena masa kecik-kecik dulu. Dulu tinggal kat kawasan perumahan sebelah lombong lama, aku selalu main dekat situ. Biasanya selang 2 hari pasti ada gigitan manja dari jin, satu keluarga kena. Seram kot, sebab mak aku asik belek je badan kami, sebab dia pon lebam-lebam, hahahaha! Takkan apak aku buat lovebite kat betis mak aku pulakkan hahahaha! Mak aku kata gamaknyer sebab kami selalu main tepi lombong.




Ok, pastu kami pindah rumah. Kami semua ok, takde pape. Sampai sekarang. Cuma mak ngan apak aku je lebam-lebam kena gigit lagi. Mak aku bising ngomel. Aku gelak hahahaha macam tu sebab diaorang je kena gigit, sah-sah U gigit I, I gigit U! Hahahaha! Mak aku suh aku Google pasal ape dia jadi camtu. Mak aku kata mungkin ada setan yang tak suka mak aku mengaji setiap kali lepas solat. Dan ini jawapannyer..................

  1. Jangan tidur lepas waktu Asar
  2. Jangan mandi bogel
  3. Jangan mandi lewat malam.

Aku bagi tau mak aku. Aku dengar ceramah jugak dari Ustaz Kazim di Youtube. Aku cakap kat mak aku jin tu kalo dah sekali gigit, pasti dia akan datang gigit lagi, haruuuu! Mak aku cuakkk! Kata Ustaz, kalo jin tu dah berkenan, dia akan datang, adehhh...mak aku serammm, aku gelak sebab aku kata agaknya jin tu suka skodeng mak aku mandi manda hahahahha! Tapi jangan risau, ada penyelesaiannya, insyallah :


Ambil sebaldi air, baca surah Al-Fatihah sebanyak 7 kali dan ambil 3 biji limau purut, campur dengan air tadi dan mandi dengan air tersebut. Insyallah tiada lagi gigitan manja dari jin yang berminat dengan korang.



Dengarlah ceramah dari Ustaz Kazim ini :





semoga mak aku tak cuak lagi, insyallah :)

20 comments:

  1. lorh..dok ingt kan kelentong orang2 dah berkeluarga je sebenornye..ghupenye mmg betol le..

    ReplyDelete
  2. hahah mandi bogel..betul eh..kehkehkeh
    alamat nti kena mandi air limo tu lah hohohohoho

    den pun kona haihhhhhhh

    ReplyDelete
  3. adohai..boleh lagi ko gelak2 ye..
    sabau je ler...jin ni memang kan..takleh buat main2..kalau dah suke satu org tu memang dia dok tang tu gak ler..haissshhh takut wehh

    ReplyDelete
  4. I LIKE LOVE BITE.. wakakakaka, tp tu kalau dr en somi lew...

    kalau dr jin tu penah kena , selalu kt lutut

    ReplyDelete
  5. dah xleh mandi bogel lagilaa pasni,huahuahuahua.....

    ReplyDelete
  6. huhu...cuak sungguh akak baca...

    nasib baik tak pernah kena...

    ReplyDelete
  7. alamak....banyak ni dekat betis dengan tulang keting hehehe tak perasan jin geget ke langgar benda ke...memang cuak dengar nehh

    ReplyDelete
  8. hehehe.... tumpang sat... :-)

    ReplyDelete
  9. eeeee, my mom selalu kena. die sendiri pening kenape sllu dapat love bite giant lak tuh!! hahahaha. ada org kate, tu tanda org nak hantar soemthing gak tuh..mende tak elok.ntahlah

    ReplyDelete
  10. wahh, bahaya jin sekarang ni. leh main gigit2..

    ReplyDelete
  11. Zaman anak dara dulu along selalu kena..lebam2 kat celah peha...maknanya jin tuh dah amik kesempatan kat along dulu la kan....biadap!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  12. Kin pon penah kene mase kt asrama dlu..abis lebam2 betis, tangan..penah skali, kat perot pon ade..tu kes jin sedut lemak kot. :P

    ReplyDelete
  13. tak ada pnjelasan saintifik ke..hehe

    ReplyDelete
  14. adoi.. xley mandi bogel la ye.. ~.~

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014