Tuesday, 14 June 2011

Menantu Buat Gipeway, Mak Mertua Dipaksa Join Jugak

Tajuk entri adalah bukan seperti di atas, tapi sebetulnya macam kat bawah ni, hehehehhe!

Tajuk Entri : Giveaway Kak Es dan Nesloo


Kisahnya...kalo tak join giveaway yang menantu aku buat, nanti dia sentap. Payah kalo dah sentap, buruk bebeno rupanya! Kang sentap, dia tak balik raya umah aku, payah..payah... Dengan segala hormatnya, mama join yek! Hahahahhahaha!






ini lah banner menantu aku masa kawin ari tu.


eh..eh..silap, ni banner giveaway dia, sekali ngan Kak Es dia haa... hehehhe!!!


Disebabkan menantu aku ni gila follower (dia yang kata, aku main repeat aje, hehehhe!) makanya kene polowww le, I pollowww, sekali ngan Kak Es. Pastu ada lagi pengeras-pengeras yang korang kene sediakan untuk join gipeaway ni, kene rujuk belog Jiji ok! :)


Tarikh tutup lagi 3 hari 3 malam, jam sebelum Maharaja Lawak berlangsung di Johor Bahru ye! 


Semoga maju jaya! Kahkahkahkah!!! :)




Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014