Monday, 27 June 2011

Tenyeh dan Conteng





Ini lah bila anak perempuan, oh, nasib baik perempuan kan, bukan lelaki, heheheheh! Makeup bagai wajib! Kene jugak beli makeup mainan untuk dia, kalau tak, abis patah lipstik aku, eyeshadow dah jadi macam kaler aiskrim padel pop, perfume jadi air mandi, bedak jadi tepung gomak.






Conteng lagi, oh tak puas hati lagi! Mungkin dia mau yang terbaik untuk mamanya, *sedapkan hati*


Hahahahahah! :)

14 comments:

  1. apa amanda buat tu?

    ReplyDelete
  2. hahaha. budak2 zman skng mengalahkan mak dorang je. liptik melekat kat bibir smpai ke malam. hahaha

    ReplyDelete
  3. ehehe...amanda meh wat kat abng ni meh

    ReplyDelete
  4. sama dgn kakak maisarah..kalo time nak sikat rambut kita...rasa nak tercabut je rambut...eheheh nak dandan kononnya.....

    dimana tumpahnya kuah kalo bukan ke laksa....

    ReplyDelete
  5. berbakat besar jadi jurumekap ni..

    ReplyDelete
  6. juru make up terlampau ni... :p

    ReplyDelete
  7. ahahahh sabor jelahhh :)

    ReplyDelete
  8. anak aku malam td minta makeup kat pasaraya.pitammm :p

    ReplyDelete
  9. hamboii mesti dia sllu tgk mama dia makeup pagi2 pg keje..huhuhuhu

    ReplyDelete
  10. mama die ajar ni..... hehehe

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014