Tuesday, 14 June 2011

Hari Sabtu Ahad Selalu Sibuk, Kalah Makcik Rosmah (Bini Najib)!




Semenjak memboyotkan diri dari 5 bulan lepas, hari Sabtu dan Ahad selalu sibuk, alahhh....kalah Makcik Rosmah ko tu! Ada je tempat nak pergi, bak kata pepatah, duit kata pergi...pergi..., soping komplek kata mari...mariii!  Tapi bukan pegi sana aje, pergi taman lah, pergi hirup cendol tepi jalan lah, pergi majlis orang kawin lah, kalau ada kematian je aku tak pergi, sebab lemah semangat. Biasanya kalau pergi, balik tu kompom demam 3,4 ari.


adik sayam sayam aku. Kiri Penang, kanan KL, celah mane kompom over! Hahahahha!




 Paling kerap ke Penang, KL. Ni pasal rindu sayam sayam kat adik punya pasal lah! Gedik! Tua bangka ketiak berbulu pon masih nak manja-manja, kahkahkah! Takpe, adik sayam sayam punya pasal. Maybe ujung minggu ni ke Penang lagik, yeehaaa!! Ulang alik macam pergi jamban dah aku ni... haiisshhhh! :)

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014