Friday, 17 June 2011

Gambar Real Punya Suda Kluar (cakap macam lidah tergeliat)

Gambar real punya suda kluar. Kena banyak hati-hati dengan ini worang. Nanti tarak pasal-pasal kene cucuk itu botox.




Sangat jahat ini worang!

17 comments:

  1. leh tahan jugak hensem nye

    ReplyDelete
  2. knpe ngan org nih eida..ape kes?lampi la intan nih

    ReplyDelete
  3. dia ke yg simbah asid tu??

    ReplyDelete
  4. eh..eh..jambu plak cara dia posing..hahaha

    ReplyDelete
  5. Dey macca!!!!soru sapde,,nalarke..parpu nalarke..

    ReplyDelete
  6. mmg jht ini owg....eh camne leh dpt the real pic? dh kne tgkp ea?

    ReplyDelete
  7. kalau jumpa ini owrang kasi 'botox' sama dia pulak!! huh jahat. gile psiko neh:(

    * Tag Ieda untuk segmen ZippoMiller. Jom join

    ReplyDelete
  8. ni ke macha tu? hisyk,..seram betol!

    ReplyDelete
  9. perghh . ni kalau den jumpo mmg den takkan ade rasa ragu ragu ragu atau syak wasangka utk simbah asid bertalu talu kat muka dia

    ReplyDelete
  10. Alahai hidungnya terpatuk :-)

    ReplyDelete
  11. ho ho ho
    Takut. moga cpt kena tangkap!

    ReplyDelete
  12. ermmm akak pernah dgr katanya nie hanya khabar angin utk menakutkan org ramai specially di lembah klang .. tul ke dik ??

    kalau betul sungguh2 jahat .. dan kalau salah .. better berhati2 kan .. huhuh

    ReplyDelete
  13. ni mamat yg suke1 ati beruk dia simbah2 asid kat muka org tu kan....muke je nmpk baik..huh!

    ReplyDelete
  14. eh ni sape ni..penjenayah ape ni?

    ReplyDelete
  15. kita bakor kita bako itu jantan..grrr

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014