Wednesday, 29 June 2011

#8 Wordless Wednesday - It's Hard To Trust Someone

22 comments:

  1. bunyi kecewa je sis. ok ke ni?

    ReplyDelete
  2. hai gambo bunyi cam putus harapan je haha

    ReplyDelete
  3. jangan mudah dan terlalu percaya kerana kesudahannya pasti kecewa:)

    ReplyDelete
  4. Agree....mohon pinjam ayat ni nak update kat wall FB..huhu...

    ReplyDelete
  5. alo....ko nape ieda???kuciwe?????dah2......jgn kuciwa2 agi..

    ReplyDelete
  6. yupp...betul tu....

    dalam apa yg kita buat..harus berpada2..

    ReplyDelete
  7. mmg keciwa bile di pandang remeh...huhu..
    btw, i folo u :)

    ReplyDelete
  8. nak letak kat fb gek..heheh..

    ReplyDelete
  9. kecewa......jgn² mcm tu

    salam singgah kenalan

    ReplyDelete
  10. sentiasa lah berwaspada kak. rambut sama hitam tapi hati lain2 ye tak. hehe :D

    ReplyDelete
  11. org skrg even luaran ny jahat blum tntu lg dlmnya pun buruk.. sme la jgak ngn yg luaranny baik.. so, kne nilai baik2 la..

    jemput singgah ANASAURUS :)

    ReplyDelete
  12. setuju dik .. kena banyak bersabar ok :)

    ReplyDelete
  13. Mak buyut sentap dengan siapa nih?

    ReplyDelete
  14. nak mencari kawan yg jujur bukan senang..

    ReplyDelete
  15. betul tu
    susah nak percayakan seseorang,lebih-lebih lagi bila dah terluka

    ReplyDelete
  16. assalamualaikum kak..

    relax..be cool ya...jgn cedih2 ya

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014