Tuesday, 28 June 2011

Elakkan!


Elakkan ye! 

Kang tak pasal-pasal kene ulang skrip "Jack, I kill my brother.." 

teettttt!

Hahahahhahaha! 

19 comments:

  1. hehehehe
    sesuai sgt utk org mabuk...

    ReplyDelete
  2. hahahaha.. mmg ptt pon buat tanda mcm ni..

    ReplyDelete
  3. haha...boleh lak ada cenggitu..

    ReplyDelete
  4. ni namanya parking menempah maut.hahaha

    ReplyDelete
  5. hahahaha...ade tempat special!!!

    ReplyDelete
  6. mm teror la sapa dpt masuk paking situ...hahaha

    ReplyDelete
  7. hahahhahah...=) kelakar la..

    ReplyDelete
  8. adoyaiii jgn le cari pasal eh

    ReplyDelete
  9. Beberapa tahun saya pergi Cameron Highlands kerana ada mesyuarat dan ada teman sepejabat tumpang sekali. Ketika pulang sahaja ikut jalan lama belum sampai air terjun, rakan sepejabat sudah pening dan muntah-muntah ditepi kereta. Nasib baik saya sebagai pemandu tidak turut mengalami pening kerana jalan bengkang bengkok

    ReplyDelete
  10. boleh plak ade parking tuk org mabuk..

    ReplyDelete
  11. parking lama dah kot..sampai membesor dah pokok tu..

    ReplyDelete
  12. Orang yang spicis macamni pun ada tempat juga yer,patutla ramai orang mabuk...

    ReplyDelete
  13. kalo org mabuk, mmg dia langgar. parking dia kan dah ada. hahahahaha...

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014