Monday, 29 November 2010

Blog Pilihan Malaysia 2010 - Aku VOTE.....

Baru undian peringkat pertama. Seronok betoi main vote-vote ni tapi aku lebih suka bab kalo dah masuk peringkat akhir, macam baca novel, aku baca muka surat terakhir aje, hahahah! Sungguh tak masuk akal, cerita vote pastu terus cerita novel. Tolong, tolong, tolong dan tolong jangan marah aku, sila lah faham sebab hari ini hari Isnin.


Pagi ni baru kali ke3 aku vote dan aku dah lupa siapa yang aku vote 2 hari lepas, hahahahhaha! Eh, acah aje. Buat peringkat pertama ini, pilihan aku adalah...





























































Undi adalah Rahsia - Haahahhahahahahahahha!

Poyo je aku pepagi Isnin ni.


Lagi pon ni baru peringkat pertama, tapi memang sebab aku suka ke rumah mereka -mereka tu, ada je nak membacanya, kalo tak mengomen pon aku mesti tengok blog tu. Rata-rata blog yang tercalon semua yang aku kenal, aku vote semua boleh? hehehehheh :)


Azman Roslan, ko patut bagi hadia pada siapa yang vote tepat, hahahahaha! :)
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014