Friday, 12 November 2010

SEKERAT RESIPI

*Seperti gambar tahun 70-an makan kek hari jadi dengan rambut sisir tepi*

T_T



Kali ini meroyan. Bukan aku, laki aku, hahahhahaha! Abang, saya minta maaf. Ada orang nak sangat makan cheese cake, bukan bini tak reti masak cuma cuma cuma cuma, ok, memang takde alasan. So dengan baju kelawar aku masuk ke 'Sekerat Resipi'. Aku kan Superwomen, itulah uniform aku kalo mula menjalankan misi menyelamatkan keadaan.



Inilah Sekerat Resipi yang bakal menjadi mangsa orang mengidam dan orang baju kelawar serta si kecik. Betul betul sekerat.


Kalo nak beli kek sebiji di kedai tuuu, kene cakap "Aku nak pergi beli kek kat Sebiji Resipi". Kalo macam kes aku, sebab beli sekerat-sekerat makanya ayat yang sesuai adalah seperti berikut "Aku nak pergi beli kek kat Sekerat Resipi". Hehhehehehhe!



Apple Cheese Cake untuk Orang Mengidam dan Si Kecik tapi Orang Baju Kelawar tak minat ini.







American Cheese Cake untuk Orang Baju Kelawar. Sungguh ajaib, selepas itu Orang Baju Kelawar cakap kalah orang amerika sendiri, hahahahahah!







Caramel Cheese Cake juga buat Orang Mengidam. Nama pon orang mengidam makanya dia kena la dapat lebih, hehehehehehe! :)



Selamat Maju Jaya :)
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014