Monday, 29 November 2010

INI BUKAN MASKOT TELCO TERBARU

*Ketua tengah mengajar buat 'peace' sambil diperhatikan oleh geng-geng*




Hahahahahahhaa! Comel tak? Aku nak tergelak pon ade! Tengok budak 3 orang ni. Baju tidur ni mak aku beli dekat FOS, 3 helai - RM11. murah aje buat pakai tido kan! :) Tu yang badan paling besar tulah ketua, si Danish baru umur 3 tahun tapi pakai baju saiz 5 tahun, hehehehe!




Yang kecik 2 orang, Khalis dan Amanda ikut aje ketua nya. Tak abis bebudak ni dengan 'peace' :)
Suka betoi dapat pakai baju sesama. Mak aku ingat nak ambilkan Amanda kaler purple, tapi yang purple tu siap sekali ngan stokin, susah pulak nanti dia nak berjalan, licin.



*Peace lagi* Tak makan saman. hehehehe!







Ni dah tak de mainan lain lah namanya. Abis beg ariani pon berebut jadi topi. Macam-macam imiginasi kanak-kanak kan, heheheh! Aku sekali tengok macam maskot pon ade, eh..takde..takde ;p






Opss...cover telor ke Khalis? Hahahahahah! Dok terjojol sikit sebab baju tu ketat sikit denga dia. Haaa...yang Danish tu tak yah ceritalah, memang ketat betoi, dah macam baju renang, wakakkaka!!! Pandang depan nampak perut terjojol, pandang belakang pulak punggung melentik, hahahahaha! Kesian Danish :)





Danish, suruh wan belikan baju lainlah ketat sikit aunty tengok, hahahahahahah! :) Amanda punya cawat nampak lower, hohohoho! Ekceli terbunjut pada anu tu adalah tempat permulaan zip, so tu pasal nampak macam terbonjot sikit, wakakakaka! :)
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014